OPTI BF 20 L Vario Stolný frézka SERVIS EXCLUSIVE
Kód: BO3338122Doporučujeme dokúpiť
Podrobný popis
- Digitálne zobrazenie počtu otáčok vretena
- Digitálne odmeriavanie hĺbky s presnosťou 0,01 mm, prepínanie mm / palca
- Frézovacia hlava sklopná o ± 90 ° umožňujúce frézovanie a vŕtanie pod rôznym uhlom
- Stranovo prestaviteľný stĺp rozširuje možnosti pojazdu pri sklopenej hlave
- Mnohostranné použitie, jednoduchá a prehľadná obsluha
- Elektronicky nastaviteľné otáčky vretena 90 - 3 000 ot / min, pravý / ľavý chod
- Dobre prístupný bezpečnostný vypínač v krytí IP 54 s nulovým spúšťačom
- Všetky osi osadené ručným kolieskom s nastaviteľným Nonius
- Kužeľ vretena MK2 a osvetlenie pracovného priestoru
- Identifikovateľný v vôľa rybinových vedenie vo všetkých 3 osiach (pomocou klinových líšt)
- Precízny výrobok s mnohými skúšobnými testami
- Vôľa v pohybových skrutkách možno vymedziť maticou
- Vŕtací výkon trvalý | oceľ 12 mm
- Vŕtací výkon max. | oceľ 16 mm
- Max. priemer stopkovej frézy 20 mm
- Max. priemer nožovej hlavy 63 mm
- Vyloženie 170 mm
- Rozmery pracovného stola 700 × 180 mm
- T-drážky | veľkosť 12 mm
- T-drážky | rozstup 35 mm
- Kužeľ vretena MK2 / M10
- Rozsah posuvu - os X 480 mm
- Rozsah posuvu - os Y 175 mm
- Rozsah posuvu - os Z 275 mm
- Otáčky 100 – 3000 ot/min
- Plynulá zmena otáčok ano
- Počet rýchlostných stupňov 2
- Max. vzdialenosť vretena a pracovného stola 370 mm
- Posuv pinoly 50 mm
- Uhol naklopenia frézovacej hlavy - 90 ° až + 90 °
- Príkon 850 W
- Elektrické pripojenie 230 V
- Rozmery (š × v × h) 950 × 935 × 565 mm
- Hmotnosť 115 kg
- Uťahovacia tyč so závitom M10
- Kužeľový tŕň MK2 / M10 / B1
- Nastavovacie náradie
POHODLNÝ A RÝCHLY SERVIS PRE VÁS
Pri kúpe tohto výrobku u nás automaticky získavate pohodlný a exkluzívny servis.
![]() |
Servis bez starostí. V prípade poruchy reklamovaný výrobok vyzdvihneme u Vás doma alebo vo firme. Nemusíte hľadať servisné organizácie. Stačí nahlásiť poruchu a my sa o všetko postaráme. Obvykle vyzdvihneme výrobok na vašej adrese do 48 hodín. Nerobte si už viac starosti zo servisom - je to jednoduché nechajte to na nás. |
Páči sa vám tento produkt? Skvelé! Pridajte si ho do košíka a pokračujte v nákupe.
Dodatočné parametre
Kategória: | Stolové frézky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 115 kg |
Vrtací výkon trvalý | ocel: | 12 mm |
Vrtací výkon max. | ocel: | 16 mm |
Max. průměr stopkové frézy: | 20 mm |
Max. průměr nožové hlavy: | 63 mm |
Vyložení: | 170 mm |
Rozměry pracovního stolu: | 700 × 180 mm |
T-drážky | velikost drážky: | 12 mm |
T-drážky | rozteč : | 35 mm |
Kužel vřetene: | MK2 / M10 |
Rozsah posuvu - osa X: | 480 mm |
Rozsah posuvu - osa Y: | 175 mm |
Rozsah posuvu - osa Z: | 275 mm |
Otáčky: | 100 – 3000 ot/min |
Plynulá změna otáček: | ano |
Počet rychlostních stupňů: | 2 |
Max. vzdálenost vřetene a stolu: | 370 mm |
Posuv pinoly: | 50 mm |
Úhel naklopení frézovací hlavy : | - 90 ° až + 90 ° |
Příkon: | 850 W |
Elektrické připojení: | 230 V |
Rozměry (š × v × h): | 950 × 935 × 565 mm |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Reklamačný poriadok
1.
|
Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !
|
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).
2.
|
Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?
|
V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:
- Euroshopy s.r.o.
- Reklamačné oddelenie
- Námestie Slobody 1016/6
- 022 01 Čadca
- reklamacie@euroshopy.sk
Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.
3.
|
Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?
|
Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),
- kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)
- popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamácia tovaru (formulár tu)
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !
V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:
4.
|
Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?
|
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
- - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- - prepätím, napr. pri údere blesku
- - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
5.
|
Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
Aké sú záručné podmienky ?
|
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom.
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.
6.
|
Alternatívne riešenie sporov |
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.
Cena a spôsob dopravy
● Objednaný tovar štandardne doručujeme kuriérskou službou na poštovú adresu uvedenú v objednávke. Tento spôsob dopravy je finančne i časovo najefektívnejší a vy máte istotu, že objednaný tovar sa k vám dostane rýchlo a bezpečne.
● Pokiaľ ste si objednali produkty, ktoré máme "Ihneď k odoslaniu", budú expedované do 24 - 48 hodín (mimo víkendu). Informácie o odoslaní dostanete prostredníctvom e-mailu a sms
● Pokiaľ ste si objednali produkty ktoré nemáme označené "Ihneď k odoslaniu", budete kontaktovaný naším zákazníckym servisom o predbežnom termíne doručenia.
Cenník balíkovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GLS: | Cenník paletovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GEIS: | |||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | |||
0 až 15 | kg | 4,99 € | ||||
16 až 30 | kg | 5,99 € | 51-100 | kg | 25,00 € | |
31 až 50 | kg | 8,99 € | 101-150 | kg | 35,00 € | |
poplatok za dobierku | 1,00 € | 151-200 | kg | 45,00 € | ||
201-250 | kg | 50,00 € | ||||
Cenník zasielania balíkov do Z-Box a PACKETA | 251-300 | kg | 55,00 € | |||
301-350 | kg | 60,00 € | ||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | 351-400 | kg | 75,00 € | ||
0-10 kg | 2,99 € | 401-450 | kg | 80,00 € | ||
poplatok za dobierku | 1,00 € | 451-500 | kg | 85,00 € | ||
501-600 | kg | 90,00 € | ||||
601-700 | kg | 110,00 € | ||||
701-800 | kg | 120,00 € | ||||
801-1000 | kg | 150,00 € | ||||
1001-1500 | kg | 180,00 € | ||||
1501-2000 | kg | 200,00 € | ||||
poplatok za dobierku | 1,00 € |