Spojka fáz 150 cm pre svetelný systém Demalux LED 1500
Kód: GU90114DPodrobný popis
Spojka fáz v dĺžke 150 cm k Demalux systému so svetelnými pásmi. S týmto systémom svetelných pásov vytvoríte úplne nové možnosti osvetlenia takmer na akomkoľvek mieste. Svetelný tok každého svietidla 8800 lm pri farbe svetla 4000K. Spojka fáz v dĺžke 150 cm k Demalux systému so svetelnými pásmi. S týmto systémom svetelných pásov vytvoríte úplne nové možnosti osvetlenia takmer na akomkoľvek mieste. Svetelný tok každého svietidla 8800 lm pri farbe svetla 4000K. Modulárne stupne budovania umožňujú individuálnu montáž, od haly s núdzovým osvetlením (skladovacie priestory, výroba, predajné priestory), cez dielne a garáže, až po súkromné priestory (kuchyňu, jedáleň, ateliér). Super jasné osvetlenie, úsporné, vynikajúca svetelná účinnosť LED 160 lm/W. V ponuke kompletný, veľmi kvalitný systém pre individuálne požiadavky. Voľná konfigurácia: Svietidlá je možné jednoducho vymeniť v priebehu niekoľkých sekúnd a bez použitia náradia, alebo nahradiť zaslepovacími krytmi. Pekné, homogénne osvetlenie, bez lúčového efektu. Svietidlový kryt vyrobený z číreho akrylového skla. Spojka fáz s dĺžkou 150 cm ponúka možnosť vzájomného spojenia prerušovaných osvetľovacích jednotiek (vedení), ktoré musia byť prerušené napríklad strešným nosníkom, železnou podperou alebo priečkou. Možná je aj rohová montáž až do 180°, príťažlivá profesionálne aj vizuálne. Predmontované systémové konektory umožňujú rýchle a bezpečné pripojenie. Zdĺhavé skrutkovanie prameňov vodičov nie je potrebné a doba inštalácie sa výrazne skráti. Voľná konfigurácia: Svietidlá je možné jednoducho vymeniť v priebehu niekoľkých sekúnd a bez použitia akéhokoľvek náradia, a/alebo nahradiť zaslepovacími krytmi. Rozsah balenia: 1 spojka fáz s dĺžkou 150 cm pre Demalux systém s predmontovanými svietidlovými svorkami 90114 8-žilová systémová zástrčka vopred zmontovaná Napájacie napätie: 230 V Frekvencia: 50 Hz Určené pre Demalux nosnú lištu 1500 (kód tovaru: 90102D) a Demalux koncovú lištu 1500 (kód tovaru: 90103D) Upozornenie: Na Demalux systém so svetelnými pásmi sa zapojí 6 žíl (pozri Plán zapojenia v obrazovej dokumentácii). 2 žily (D1 a D2 sú voľné). Prierez vodičov na pripojenie svietidlových svoriek: 2,5 mm2 Stupeň ochrany: IP20 (schválené iba pre vnútorné použitie) Príklad konfigurácie maximálneho množstva svietidiel na pripojovaciu súpravu a poistku 16 A: Možnosť pripojenia až 10 osvetľovacích jednotiek (zodpovedá dĺžke 15 metrov). S tromi poistkami 16 A a elektroinštaláciou (pozri Plán zapojenia L1, L2, L3) dokonca 45 metrov. Dodatočné predĺženie kaskádovania je možné minimalizáciou zapínacieho prúdu. Rozmery spojky fáz (DxŠxV): 1500 x 80 x 75 mm Dĺžka káblovej trubice (definuje skutočnú vzdialenosť pásu): 1250 mm Hmotnosť: 540 g Modulové vyhotovenie: K dispozícii sú nosná lišta (kód tovaru: 90102D), koncová lišta (kód tovaru: 90103D), pripojovacia súprava (kód tovaru: 90105D), koncový kryt (kód tovaru: 90106D), lanko k pripevneniu na strop (kód tovaru: 90104D), záslepka (kód tovaru: 90107D), LED svietidlo (kód tovaru: 90100D), núdzové svietidlo (kód tovaru: 90101D), v prípade výpadku prúdu je pomocou zabudovaného akumulátora a kontroléra zabezpečené núdzové osvetlenie stlmené na 20 % približne 2 hodiny. 8-jadrové prevedenie: systém núdzového osvetlenia sa nabíja a riadi vlastnou fázou. Samostatné napájanie cez externé batérie tak nie je potrebné), nosná lišta na bodové svietidlo (kód tovaru: 90108D), LED bodové svietidlo (kód tovaru: 90109D), nosná lišta na únikové cesty (kód tovaru: 90110D), svietidlo únikovej cesty (kód tovaru: 90111D), spojky fáz s rôznymi dĺžkami 50/100/150 cm (kód tovaru: 90112D/90113D/90114D). Upozornenie: Pripojenie musí vykonať kvalifikovaná osoba alebo elektrikár. Svetlá nie sú stmievatelné. Popis vždy zahŕňa celý systém, aby ste získali maximum informácií a mohli si zostaviť osvetlenie podľa vlastných požiadaviek (pozri obrazovú dokumentáciu).Dodatočné parametre
Kategória: | Svietidlá |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 0.6 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Reklamačný poriadok
1.
|
Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !
|
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).
2.
|
Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?
|
V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:
- Euroshopy s.r.o.
- Reklamačné oddelenie
- Námestie Slobody 1016/6
- 022 01 Čadca
- reklamacie@euroshopy.sk
Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.
3.
|
Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?
|
Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),
- kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)
- popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamácia tovaru (formulár tu)
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !
V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:
4.
|
Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?
|
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
- - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- - prepätím, napr. pri údere blesku
- - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
5.
|
Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
Aké sú záručné podmienky ?
|
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom.
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.
6.
|
Alternatívne riešenie sporov |
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.
Cena a spôsob dopravy
● Objednaný tovar štandardne doručujeme kuriérskou službou na poštovú adresu uvedenú v objednávke. Tento spôsob dopravy je finančne i časovo najefektívnejší a vy máte istotu, že objednaný tovar sa k vám dostane rýchlo a bezpečne.
● Pokiaľ ste si objednali produkty, ktoré máme "Ihneď k odoslaniu", budú expedované do 24 - 48 hodín (mimo víkendu). Informácie o odoslaní dostanete prostredníctvom e-mailu a sms
● Pokiaľ ste si objednali produkty ktoré nemáme označené "Ihneď k odoslaniu", budete kontaktovaný naším zákazníckym servisom o predbežnom termíne doručenia.
Cenník balíkovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GLS: | Cenník paletovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GEIS: | |||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | |||
0 až 15 | kg | 4,99 € | ||||
16 až 30 | kg | 5,99 € | 51-100 | kg | 25,00 € | |
31 až 50 | kg | 8,99 € | 101-150 | kg | 35,00 € | |
poplatok za dobierku | 1,00 € | 151-200 | kg | 45,00 € | ||
201-250 | kg | 50,00 € | ||||
Cenník zasielania balíkov do Z-Box a PACKETA | 251-300 | kg | 55,00 € | |||
301-350 | kg | 60,00 € | ||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | 351-400 | kg | 75,00 € | ||
0-10 kg | 2,99 € | 401-450 | kg | 80,00 € | ||
poplatok za dobierku | 1,00 € | 451-500 | kg | 85,00 € | ||
501-600 | kg | 90,00 € | ||||
601-700 | kg | 110,00 € | ||||
701-800 | kg | 120,00 € | ||||
801-1000 | kg | 150,00 € | ||||
1001-1500 | kg | 180,00 € | ||||
1501-2000 | kg | 200,00 € | ||||
poplatok za dobierku | 1,00 € |