ATTACK DPX 35 STANDARD Splyňovací kotol
Kód: 35DPXSDoporučujeme dokúpiť
Podrobný popis
- Väčší nakladací priestor vás odbremení od neustáleho prikladania paliva
- Vykurovanie s kotlom DPX vám ponúkne takú mieru pohodlia, pri ktorom budete mať pocit komfortu a kvality
- Kotol je navrhnutý tak, aby kvalita materiálu a jeho spracovania zabezpečila dlhú životnosť.
- Pri vývoji kotla sa kladie priorita na dosahovanie čo najvyššej účinnosti pri spaľovaní
- Preto aj spaľovanie v kotle DPX prebieha presne riadenou technológiou splyňovania, ktorá sa odráža aj na zlepšených prevádzkových parametroch
- Zlepšuje sa tým celková účinnosť spaľovania dreva a jej hodnoty dosahujú až do 91%
- Vyššia účinnosť sa prejaví hlavne pri nákladoch, pretože spotrebujete menej paliva, ako pri kotli s nižšou účinnosťou
NADŠTANDARDNÁ NAKLADACIA KOMORA
- Záleží nám na tom, aby sme vám spríjemnili vykurovanie, ktoré je často sprevádzané nekonečným nakladaním paliva
- Preto sme kotol DPX vybavili nadštandardne objemnou nakladacou komorou, pri ktorej viac nebudete strácať čas pri nakladaní
- Pri jej plnom využití Vám bude palivo v kotli nepretržite horieť 8 – 12 hodín(platí len pri stáložiarnej prevádzke)
- Čas vám skráti nielen dlhé horenie, ale aj príprava dreva
- Metrovicu stačí deliť už len raz aj vďaka dĺžke nakladacej komory, ktorá je nadštandardná a môžete tak prikladať veľké kusy dreva
EKOLOGICKÉ SPAĽOVANIE
- Pri vývoji našich výrobkov je pre nás dôležité chrániť životné prostredie, a preto naše výrobky vyrábame tak, aby mali čo najmenší dopad na prírodu
- Neustále pracujeme na vývoji, aby naše kotly dosahovali čo najmenšiu mieru emisií
- Práve technológia splyňovania dreva je oproti spaľovaniu v klasickom kotle vysoko ekologická a efektívna, a podstatne menej zaťažuje životné prostredie
KVALITNÉ SPRACOVANIE
- Splyňovací kotol DPX, tak ako všetky naše produkty, sa vyrábajú s dôrazom na výber kvalitných materiálov a použitie správnych technológií a postupov
- Špeciálna kotlová oceľ s hrúbkou 6 mm, pohyblivé turbulátory, žiarobetónové tvarovky odolávajúce teplotám do 1350 °C
- To všetko zaručuje kvalitu vášho nového kotla
- Investícia, ktorú vložíte do kotla DPX sa vám vráti v podobe spoľahlivého slúženia a dlhej životnosti
AUTOMATICKÁ KOMÍNOVÁ KLAPKA
- Pri rozkurovaní a prikladaní dreva v kotle DPX vám prácu uľahčí automatická komínová klapka
- Tá sa stará o priamy odťah spalín z nakladacej komory do komína a slúži aj pre jednoduchšie rozkúrenie v kotle
- Otvorením prikladacích dvierok sa klapka otvorí, pri ich zatvorení sa automaticky uzavrie a už viac nemusíte venovať pozornosť jej ručnému ovládaniu
REGULÁCIA STANDART
- Regulácia STANDARD je základnou, ale účinnou a spoľahlivou verziou ovládania vykurovania, ktorú nájdete v splyňovacích kotloch ATTACK DP a DPX
- Aj keď je táto regulácia jednoduchá, bez obáv jej môžete zveriť váš kotol a jeho ovládanie zvládne skvele
- Kotol s reguláciou Standard použijete hlavne pre jednoduché systémy, ktoré nevyžadujú zložité nastavovania
- Ovládanie Standard na druhej strane bez problémov zvládne aj externé zariadenia s použitím akumulačnej nádrže
- Regulácia umožňuje nastavovať kotlovú teplotu termostatom
- Ak sa nastavená teplota prekročí, kotol sa odstaví a po poklese sa zas vráti k maximálnemu výkonu
- Spalinový termostat má zas za úlohu sledovať teplotu spalín
- Ak po dohorení paliva teplota poklesne, ventilátor sa sám vypne
- Ovládanie má zabudovanú ochranu proti prehriatiu (pri teplote nad 110 °C sa kotol odpojí od elektriny) a aj ochranu proti skratu
VLASTNOSTI REGULÁCIE STANDART
- pre nepravidelne vykurované objekty
- regulácia pre jednoduché systémy s akumulačnou nádržou
- riadenie kotlovej teploty – kotlový termostat
- vypnutie ventilátora po dohorení paliva – spalinový termostat
- možnosť pripojiť nadstavbový regulátor Regumax
- zobrazovanie výstupnej teploty a tlaku vykurovacej vody na termomanometri
TECHNICKÉ PARAMETRE
- Parameter Jednotka DPX35
- Menovitý výkon (verzia Standard) Kw 35
- Plocha výmeníka m2 2,78
- Objem palivovej šachty dm3 158
- Rozmer plniaceho otvoru mm 235×445
- Predpísaný ťah komína Pa 23
- Max. pracovný pretlak vody kPa 250
- Tlaková strata na strane vody (ΔT 10 K) kPa 4,4
- Tlaková strata na strane vody (ΔT 20 K) kPa 1
- Hmotnosť kotla kg 460
- Priemer odťahového hrdla mm 150
- Výška kotla „A“ mm 1340
- Šírka kotla „B“ mm 700
- Hĺbka kotla „C“ mm 1240
- Hĺbka komory „D“ mm 690
- Stupeň krytia IP 21
- Elektrický príkon W 54
- Účinnosť kotla % 90,1
- Trieda kotla podľa emisie CO (podľa EN 303-5) 5
- Teplota spalín pri men. Výkone °C 180
- Hmot. prietok spalín pri men. výkone kg/s 0,022
- Maximálna hladina hluku dB 65
- Predpísané palivo Suché drevo s výhrevnosťou 15–17 MJ/kg, obsah vody min. 12 % – max. 20 %, priemer 80–150 mm
- Priemerná spotreba paliva kg/h 9,1
- Orientačná spotreba na sezónu 1 kW = 0,9 m3
- Max. dĺžka polien mm 650
- Doba horenia pri menovitom výkone hod 3
- Objem vody v kotle L 110
- Doporučovaný objem akumulačnej nádrže L 800 – 1500
- Pripojovacie napätie V / Hz ~230/50
- Rozsah nastavenia teploty vykurovacej vody °C 65–90
ČO ĎALEJ?
Páči sa vám tento produkt ? Skvelé ! Pridajte ho do košíka a pokračujte v nákupe.
Dodatočné parametre
Kategória: | Spľyňovacie kotly na drevo |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 460 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Reklamačný poriadok
1.
|
Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !
|
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).
2.
|
Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?
|
V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:
- Euroshopy s.r.o.
- Reklamačné oddelenie
- Námestie Slobody 1016/6
- 022 01 Čadca
- reklamacie@euroshopy.sk
Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.
3.
|
Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?
|
Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),
- kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)
- popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamácia tovaru (formulár tu)
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !
V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:
4.
|
Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?
|
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
- - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- - prepätím, napr. pri údere blesku
- - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
5.
|
Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
Aké sú záručné podmienky ?
|
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom.
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.
6.
|
Alternatívne riešenie sporov |
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.
Cena a spôsob dopravy
● Objednaný tovar štandardne doručujeme kuriérskou službou na poštovú adresu uvedenú v objednávke. Tento spôsob dopravy je finančne i časovo najefektívnejší a vy máte istotu, že objednaný tovar sa k vám dostane rýchlo a bezpečne.
● Pokiaľ ste si objednali produkty, ktoré máme "Ihneď k odoslaniu", budú expedované do 24 - 48 hodín (mimo víkendu). Informácie o odoslaní dostanete prostredníctvom e-mailu a sms
● Pokiaľ ste si objednali produkty ktoré nemáme označené "Ihneď k odoslaniu", budete kontaktovaný naším zákazníckym servisom o predbežnom termíne doručenia.
Cenník balíkovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GLS: | Cenník paletovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GEIS: | |||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | |||
0 až 15 | kg | 4,99 € | ||||
16 až 30 | kg | 5,99 € | 51-100 | kg | 25,00 € | |
31 až 50 | kg | 8,99 € | 101-150 | kg | 35,00 € | |
poplatok za dobierku | 1,00 € | 151-200 | kg | 45,00 € | ||
201-250 | kg | 50,00 € | ||||
Cenník zasielania balíkov do Z-Box a PACKETA | 251-300 | kg | 55,00 € | |||
301-350 | kg | 60,00 € | ||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | 351-400 | kg | 75,00 € | ||
0-10 kg | 2,99 € | 401-450 | kg | 80,00 € | ||
poplatok za dobierku | 1,00 € | 451-500 | kg | 85,00 € | ||
501-600 | kg | 90,00 € | ||||
601-700 | kg | 110,00 € | ||||
701-800 | kg | 120,00 € | ||||
801-1000 | kg | 150,00 € | ||||
1001-1500 | kg | 180,00 € | ||||
1501-2000 | kg | 200,00 € | ||||
poplatok za dobierku | 1,00 € |