Zákaznícka podpora:0911 931 019obchod@euroshopy.sk

ATTACK DPX 35 STANDARD Splyňovací kotol

Kód: 35DPXS
ATTACK DPX 35 STANDARD Splyňovací kotol
Loading...
2 913 € 2 368,29 € bez DPH Kalkulačka splátok
3-4 týždne
Môžeme doručiť do:
22.5.2025

Kotol ATTACK DPX z rady 6000 zaujme všetkých, ktorý hľadajú moderný a komfortný zdroj vykurovania. S kotlom DPX získate kvalitný a ekologický kotol so skvelou účinnosťou.

Detailné informácie

Podrobný popis

  • Väčší nakladací priestor vás odbremení od neustáleho prikladania paliva
  • Vykurovanie s kotlom DPX vám ponúkne takú mieru pohodlia, pri ktorom budete mať pocit komfortu a kvality
  • Kotol je navrhnutý tak, aby kvalita materiálu a jeho spracovania zabezpečila dlhú životnosť.
  • Pri vývoji kotla sa kladie priorita na dosahovanie čo najvyššej účinnosti pri spaľovaní
  • Preto aj spaľovanie v kotle DPX prebieha presne riadenou technológiou splyňovania, ktorá sa odráža aj na zlepšených prevádzkových parametroch
  • Zlepšuje sa tým celková účinnosť spaľovania dreva a jej hodnoty dosahujú až do 91%
  • Vyššia účinnosť sa prejaví hlavne pri nákladoch, pretože spotrebujete menej paliva, ako pri kotli s nižšou účinnosťou

NADŠTANDARDNÁ NAKLADACIA KOMORA

  • Záleží nám na tom, aby sme vám spríjemnili vykurovanie, ktoré je často sprevádzané nekonečným nakladaním paliva
  • Preto sme kotol DPX vybavili nadštandardne objemnou nakladacou komorou, pri ktorej viac nebudete strácať čas pri nakladaní
  • Pri jej plnom využití Vám bude palivo v kotli nepretržite horieť 8 – 12 hodín(platí len pri stáložiarnej prevádzke)
  • Čas vám skráti nielen dlhé horenie, ale aj príprava dreva
  • Metrovicu stačí deliť už len raz aj vďaka dĺžke nakladacej komory, ktorá je nadštandardná a môžete tak prikladať veľké kusy dreva

EKOLOGICKÉ SPAĽOVANIE

  • Pri vývoji našich výrobkov je pre nás dôležité chrániť životné prostredie, a preto naše výrobky vyrábame tak, aby mali čo najmenší dopad na prírodu
  • Neustále pracujeme na vývoji, aby naše kotly dosahovali čo najmenšiu mieru emisií
  • Práve technológia splyňovania dreva je oproti spaľovaniu v klasickom kotle vysoko ekologická a efektívna, a podstatne menej zaťažuje životné prostredie

KVALITNÉ SPRACOVANIE

  • Splyňovací kotol DPX, tak ako všetky naše produkty, sa vyrábajú s dôrazom na výber kvalitných materiálov a použitie správnych technológií a postupov
  • Špeciálna kotlová oceľ s hrúbkou 6 mm, pohyblivé turbulátory, žiarobetónové tvarovky odolávajúce teplotám do 1350 °C
  • To všetko zaručuje kvalitu vášho nového kotla
  • Investícia, ktorú vložíte do kotla DPX sa vám vráti v podobe spoľahlivého slúženia a dlhej životnosti

AUTOMATICKÁ KOMÍNOVÁ KLAPKA

  • Pri rozkurovaní a prikladaní dreva v kotle DPX vám prácu uľahčí automatická komínová klapka
  • Tá sa stará o priamy odťah spalín z nakladacej komory do komína a slúži aj pre jednoduchšie rozkúrenie v kotle
  • Otvorením prikladacích dvierok sa klapka otvorí, pri ich zatvorení sa automaticky uzavrie a už viac nemusíte venovať pozornosť jej ručnému ovládaniu

REGULÁCIA STANDART

  • Regulácia STANDARD je základnou, ale účinnou a spoľahlivou verziou ovládania vykurovania, ktorú nájdete v splyňovacích kotloch ATTACK DP a DPX
  • Aj keď je táto regulácia jednoduchá, bez obáv jej môžete zveriť váš kotol a jeho ovládanie zvládne skvele
  • Kotol s reguláciou Standard použijete hlavne pre jednoduché systémy, ktoré nevyžadujú zložité nastavovania
  • Ovládanie Standard na druhej strane bez problémov zvládne aj externé zariadenia s použitím akumulačnej nádrže
  • Regulácia umožňuje nastavovať kotlovú teplotu termostatom
  • Ak sa nastavená teplota prekročí, kotol sa odstaví a po poklese sa zas vráti k maximálnemu výkonu
  • Spalinový termostat má zas za úlohu sledovať teplotu spalín
  • Ak po dohorení paliva teplota poklesne, ventilátor sa sám vypne
  • Ovládanie má zabudovanú ochranu proti prehriatiu (pri teplote nad 110 °C sa kotol odpojí od elektriny) a aj ochranu proti skratu

VLASTNOSTI REGULÁCIE STANDART

  • pre nepravidelne vykurované objekty
  • regulácia pre jednoduché systémy s akumulačnou nádržou
  • riadenie kotlovej teploty –  kotlový termostat
  • vypnutie ventilátora po dohorení paliva – spalinový termostat
  • možnosť pripojiť nadstavbový regulátor Regumax
  • zobrazovanie výstupnej teploty a tlaku vykurovacej vody na termomanometri

TECHNICKÉ PARAMETRE

  • Parameter Jednotka DPX35
  • Menovitý výkon (verzia Standard) Kw 35
  • Plocha výmeníka m2 2,78
  • Objem palivovej šachty dm3 158
  • Rozmer plniaceho otvoru mm 235×445
  • Predpísaný ťah komína Pa 23
  • Max. pracovný pretlak vody kPa 250
  • Tlaková strata na strane vody (ΔT 10 K) kPa 4,4
  • Tlaková strata na strane vody (ΔT 20 K) kPa 1
  • Hmotnosť kotla kg 460
  • Priemer odťahového hrdla mm 150
  • Výška kotla „A“ mm 1340
  • Šírka kotla „B“ mm 700
  • Hĺbka kotla „C“ mm 1240
  • Hĺbka komory „D“ mm 690
  • Stupeň krytia IP 21
  • Elektrický príkon W 54
  • Účinnosť kotla % 90,1
  • Trieda kotla podľa emisie CO (podľa EN 303-5) 5
  • Teplota spalín pri men. Výkone °C 180
  • Hmot. prietok spalín pri men. výkone kg/s 0,022
  • Maximálna hladina hluku dB 65
  • Predpísané palivo Suché drevo s výhrevnosťou 15–17 MJ/kg, obsah vody min. 12 % – max. 20 %, priemer 80–150 mm
  • Priemerná spotreba paliva kg/h 9,1
  • Orientačná spotreba na sezónu 1 kW = 0,9 m3
  • Max. dĺžka polien mm 650
  • Doba horenia pri menovitom výkone hod 3
  • Objem vody v kotle L 110
  • Doporučovaný objem akumulačnej nádrže L 800 –  1500
  • Pripojovacie napätie V / Hz ~230/50
  • Rozsah nastavenia teploty vykurovacej vody °C 65–90

ČO ĎALEJ?

Páči sa vám tento produkt ? Skvelé ! Pridajte ho do košíka a pokračujte v nákupe.

Dodatočné parametre

Kategória: Spľyňovacie kotly na drevo
Záruka: 2 roky
Hmotnosť: 460 kg

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Reklamačný poriadok

1. Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !

2. Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?

3. Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?

4. Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?

5. Aká je doba na vybavenie reklamácie ?

6. Alternatívne riešenie sporov

 

1.
 Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !

 

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).

2.
  Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?

 

V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:  

Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.

3.
 Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?

 

Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:

- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),

- kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)

- popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).

- Reklamácia tovaru                         (formulár tu)      

                                                                                     

 

Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám  dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !

V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:

§ 622
(1) Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
(2) Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
(3) Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
 
§ 623
(1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
(2) Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
 
 
4.
  Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?

 

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

  • - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
  • - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
  • - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
  • - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
  • - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
  • - prepätím, napr. pri údere blesku
  • - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
  • - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.

Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

5.
  Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
  Aké sú záručné podmienky ?

 

Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom. 

Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.

Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.

6.
 Alternatívne riešenie sporov

 

V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.

Cena a spôsob dopravy

● Objednaný tovar štandardne doručujeme kuriérskou službou na poštovú adresu uvedenú v objednávke. Tento spôsob dopravy je finančne i časovo najefektívnejší a vy máte istotu, že objednaný tovar sa k vám dostane rýchlo a bezpečne.

● Pokiaľ ste si objednali produkty, ktoré máme "Ihneď k odoslaniu", budú expedované do 24 - 48 hodín (mimo víkendu). Informácie o odoslaní dostanete prostredníctvom e-mailu a sms

● Pokiaľ ste si objednali produkty ktoré nemáme označené  "Ihneď k odoslaniu",  budete kontaktovaný naším zákazníckym servisom o predbežnom termíne doručenia.

Cenník balíkovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GLS:   Cenník paletovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GEIS:
             
Rozsah hmotnosti Cena s DPH   Rozsah hmotnosti Cena s DPH
0 až 15 kg 4,99 €        
16 až 30 kg 5,99 €   51-100 kg 25,00 €
31 až 50 kg 8,99 €   101-150 kg 35,00 €
poplatok za dobierku 1,00 €   151-200 kg 45,00 €
        201-250 kg 50,00 €
Cenník zasielania balíkov do Z-Box a PACKETA   251-300 kg 55,00 €
        301-350 kg 60,00 €
Rozsah hmotnosti Cena s DPH   351-400 kg 75,00 €
0-10 kg 2,99 €   401-450 kg 80,00 €
poplatok za dobierku 1,00 €   451-500 kg 85,00 €
        501-600 kg 90,00 €
                                 601-700 kg 110,00 €
  701-800 kg 120,00 €
  801-1000 kg 150,00 €
  1001-1500 kg 180,00 €
  1501-2000 kg 200,00 €
  poplatok za dobierku 1,00 €

Nevybrali ste si? Skúste podobné produkty

obrazek

30 000 druhov tovaru skladom

Tovar označený Ihneď k odoslaniu expedujeme v deň objednania

obrazek

Overená a stabilná firma

Od roku 2006 robíme všetko pre vašu spokojnosť

obrazek

Záruka vrátenia peňazí

Ak vám tovar nevyhovuje, vrátime vám peniaze v zákonnej lehote 14 dní

obrazek

Vyškolený personál

Poradíme vám s výberom správneho produktu

×