Splyňovací kotol ATTACK DPX 15 LAMBDA
Kód: 15DPXLPodrobný popis
Moderný a inovatívny dizajn ekologického kotla
Vysokoúčinný rúrový výmenník „spaliny – voda“
Rokmi overená konštrukcia, tisícky spokojných zákazníkov
Účinnosť kotla 90,1 – 91,3 %
Výkon kotla 15 kW
3 modifikácie – STANDARD, PROFI, LAMBDA
Vysoká účinnosť spaľovania vďaka rúrovému výmenníku tepla
Nadštandardne objemná nakladacia komora kotla, ktorá zabezpečí dlhšiu výdrž vykurovania na jedno naloženie paliva
Záruka 6 rokovMožnosť spaľovania mäkkého aj tvrdého dreva, drevených brikiet
Možnosť prikladať veľké kusy dreva – dĺžka komory je 580 mm (od 25 kW), čo zákazníkovi šetrí čas pri delení dreva, kedy klasickú metrovicu delí na polmetrové kusy
Minimálne množstvo popola
Komfort zákazníka, prevádzková spoľahlivosť a jednoduchá obsluha a údržba
ECO CO2Vyrobený zo špeciálnej kotlovej ocele hrúbky 6 mm pre zabezpečenie dlhej životnosti kotla
Odťahový ventilátor pre rovnomerné a efektívne spaľovanie a bezprašnú prevádzku
Automatické ovládanie rozkurovacej klapky spojene s otváraním a zatváraním prikladacích dvierok
Automatické odstavenie kotla po vyhorení paliva
V prevedení ľavé aj pravé otváranie dvierok
Vybavený dochladzovacím okruhom proti prehriatiu vody v kotle
Žiarobetónové tvarovky odolné do teploty 1 350 °C, čo zaručuje najlepšie parametre spaľovania
Kotol spĺňa kritériá najvyššej triedy podľa europskej normy EN303-5
Upozornenie: Kotol DPX15 nie je vybavený turbulátormi, čistenie sa vykonáva priloženým náradím
Menovitý výkon (verzia STANDARD) - kW
Rozsah výkonu (verzia PROFI, verzia LAMBDA) 6 - 15 kW
Výhrevná plocha 1,98 m?
Objem nakladacej komory 82 dm?
Rozmer prikladacích dvierok 235 x 445 mm
Predpísaný ťah komína 23 Pa
Max. pracovný pretlak vody 250 kPa
Hmotnosť kotla 370 kg
Priemer odťahového hrdla 150 mm
Výška kotla „A“ 1 240 mm
Šírka kotla „B“ 700 mm
Hĺbka kotla „C“ 840 mm
Dĺžka nakladacej komory „D“ 400 mm
Priemer stupačky G 6/4" "
Priemer spiatočky G 6/4" "
Stupeň krytia 21 IP
Elektrický príkon 32 W
Účinnosť kotla 91,3 %
Trieda kotla podľa emisie CO (podľa EN 303-5) 5
Teplota spalín pri menovitom výkone 170 °C
Hmot. prietok spalín pri men. výkone 0,019 kg/s
Max. hladina hluku 65 dB
Trieda a typ paliva Kusové drevo s relatívnou vlhkosťou 12 % – max. 20 %, ? 50 – 150 mm
Priemerná spotreba paliva 3,9 kg/h
Orientačná spotreba na sezónu 1 kW = 0,9 m3
Max. dĺžka polien 350 mm
Objem vody v kotle 80 l
Doporučovaný objem akumulačnej nádrže 375 l
Pripojovacie napätie ~ 230 / 50 V / Hz
Rozsah nastavenia teploty vykurovacej vody 65 – 90 °C
Rozsah nastavenia priestorovej teploty 10 – 27 °C
Zatažiteľnosť kontaktov kotlového regulátora (verzia PROFI) 2 A / 230 V
Dodatočné parametre
Kategória: | Spľyňovacie kotly na drevo |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 370 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Reklamačný poriadok
1.
|
Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !
|
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).
2.
|
Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?
|
V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:
- Euroshopy s.r.o.
- Reklamačné oddelenie
- Námestie Slobody 1016/6
- 022 01 Čadca
- reklamacie@euroshopy.sk
Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.
3.
|
Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?
|
Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),
- kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)
- popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamácia tovaru (formulár tu)
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !
V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:
4.
|
Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?
|
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
- - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- - prepätím, napr. pri údere blesku
- - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
5.
|
Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
Aké sú záručné podmienky ?
|
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom.
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.
6.
|
Alternatívne riešenie sporov |
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.