Splyňovací kotol ATTACK 45 DPXP COMBI Pellet
Kód: 45DPXCPPodrobný popis
Vysokoúčinný rúrkový výmenník „spaliny-voda“
Vysoká účinnosť spaľovania až 90 % vďaka rúrkovému výmenníku, ktorý je vybavený špeciálnymi pohyblivými turbulátormi na čistenie výmenníka
Nadštandardne objemná nakladacia komora kotla až do 190 l, ktorá zabezpečí dlhšiu výdrž vykurovania na jedno naloženie paliva
Možnosť spaľovania dreva a peliet
Kotol umožňuje prevádzku na drevo a plne automatickú prevádzku na pelety
Komfort zákazníka, prevádzková spoľahlivosť a jednoduchá obsluha a údržba
Záruka 6 rokovVyrobený zo špeciálnej kotlovej ocele hrúbky 6 mm pre zabezpečenie dlhej životnosti kotla
Kotol je vybavený horákom z nerezovej ocele najvyššej kvality s automatickým čistením
Možnosť jednoduchého zasunutia horáka do kotla pomocou pantografu a tým možná zmena paliva v priebehu 1 minúty
Znížené prevádzkové náklady na sezónu vďaka možnosti kombinácie palív
Možnosť krokovej modulácie výkonu horáka podľa typu horáka
Možnosť úpravy kotla DPX, ktorý je už v prevádzke, na DPX COMBI Pellet pomocou prestavbového setu
EKO CO2Plne automatická prevádzka horáka
Kompaktný dizajn, jednoduché ovládanie, zobrazovanie informácií na LCD
Automatické čistenie roštu nastaviteľné v závislosti od kvality použitých peliet
Automatický štart a ukončenie procesu horenia pri spaľovaní peliet
Presné meranie intenzity plameňa prostredníctvom fotobunky v režime kotla na pelety
Možnosť nastavenia výkonu horáka v rozsahu 8 – 30 kW a 15 – 50 kW podľa typu používaného horáka
Možnosť pripojenia externého snímača do akumulačnej nádrže
Riadenie prevádzky horáka prostredníctvom izbového termostatu, alebo teplotnej sondy
Možnosť spaľovania drevných peliet priemerov 6 – 10 mm, dĺžky až 35 mm
Možnosť korekcie spaľovania v závislosti od použitého paliva
Kvalitná nerezová oceľ spaľovacej komory a roštu horáka
Možnosť pripojenia rôznych dĺžok podávačov paliva
Zabezpečovacie prvky zabraňujúce spätnému horeniu, 4-násobné istenie proti prehriatiu – havarijný, kotlový a spalinový termostat, dochladzovací okruh
Požiadavka na nízky prevádzkový podtlak v spaľovacej komore
Viacjazyčné menu, možnosť nastavenia širokej škály parametrov
Zobrazovanie prevádzkových stavov
Diagnostika porúch
Menovitý výkon – drevo 45 kW
Menovitý výkon – pelety 45 kW
Rozsah výkonu – drevo 22–45 kW
Rozsah výkonu – pelety 15–49,9 kW
Plocha výmenníka 3,03 m?
Objem nakladacej komory 190 dm?
Rozmer plniaceho otvoru 235 × 445 mm
Predpísaný ťah komína 23 Pa
Priemer odťahového hrdla 150 mm
Max. pracovný pretlak vody 250 kPa
Tlaková strata na strane vody (?T 10 K) 6,6 kPa
Tlaková strata na strane vody (?T 20 K) 1,8 kPa
Priemer stúpačky G 2 "
Priemer spiatočky G 2 "
Hmotnosť kotla 540 kg
Výška kotla 1 240 mm
Šírka kotla 760 mm
Hĺbka kotla „C“ 1 425 mm
Hĺbka kotla „C“ – s horákom 1 765 mm
Dĺžka nakladacej komory „D“ 790 mm
Napájacie napätie ~230/50 V/Hz
Stupeň krytia 21 IP
Elektrický príkon – drevo 102 W
Elektrický príkon – pelety (pri zapálení) 600 W
Elektrický príkon – pelety 190 W
Elektrický príkon – pohotovostný režim <5 W
Účinnosť kotla – drevo 90,2 %
Účinnosť kotla – pelety 90,5 %
Trieda kotla podľa emisií CO (podľa EN 303-5) 5
Teplota spalín pri menovitom výkone – drevo 180 °C
Teplota spalín pri menovitom výkone – pelety 155 °C
Hmotnostný prietok spalín pri menovitom výkone – drevo 0,028 kg/s
Hmotnostný prietok spalín pri menovitom výkone – pelety 0,014 kg/s
Max. hladina hluku 65 dB
Predpísané palivo – drevo Suché drevo s výhrevnosťou 15 – 17 MJ/kg, obsah vody min. 12 % – max. 20 %, ? 80 – 150 mm
Predpísané palivo – pelety Drevné pelety, ? 6 mm, l = 35 mm, vlhkosť do 12 %, podľa noriem: DIN 51 731 – HP 5, DIN Plus, alebo EN 14961-2 – A1
Spotreba paliva – drevo 11,75 kg/h
Spotreba paliva – pelety 3,4–12,5 kg/h
Orientačná spotreba na sezónu – drevo 1 kW = 1 m?
Maximálna dĺžka polien 750 mm
Objem vody v kotle 128 l
Minimálny objem vyrovnávacej nádrže 1 200 l
Rozsah nastavenia teploty vykurovacej vody 65–90 °C
Zaťažiteľnosť kontaktov kotlového regulátora 230/2 V/A
Dodatočné parametre
Kategória: | Spľyňovacie kotly na drevo |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 540 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Reklamačný poriadok
1.
|
Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !
|
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).
2.
|
Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?
|
V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:
- Euroshopy s.r.o.
- Reklamačné oddelenie
- Námestie Slobody 1016/6
- 022 01 Čadca
- reklamacie@euroshopy.sk
Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.
3.
|
Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?
|
Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),
- kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)
- popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamácia tovaru (formulár tu)
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !
V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:
4.
|
Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?
|
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
- - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- - prepätím, napr. pri údere blesku
- - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
5.
|
Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
Aké sú záručné podmienky ?
|
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom.
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.
6.
|
Alternatívne riešenie sporov |
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.
Cena a spôsob dopravy
● Objednaný tovar štandardne doručujeme kuriérskou službou na poštovú adresu uvedenú v objednávke. Tento spôsob dopravy je finančne i časovo najefektívnejší a vy máte istotu, že objednaný tovar sa k vám dostane rýchlo a bezpečne.
● Pokiaľ ste si objednali produkty, ktoré máme "Ihneď k odoslaniu", budú expedované do 24 - 48 hodín (mimo víkendu). Informácie o odoslaní dostanete prostredníctvom e-mailu a sms
● Pokiaľ ste si objednali produkty ktoré nemáme označené "Ihneď k odoslaniu", budete kontaktovaný naším zákazníckym servisom o predbežnom termíne doručenia.
Cenník balíkovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GLS: | Cenník paletovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GEIS: | |||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | |||
0 až 15 | kg | 4,99 € | ||||
16 až 30 | kg | 5,99 € | 51-100 | kg | 25,00 € | |
31 až 50 | kg | 8,99 € | 101-150 | kg | 35,00 € | |
poplatok za dobierku | 1,00 € | 151-200 | kg | 45,00 € | ||
201-250 | kg | 50,00 € | ||||
Cenník zasielania balíkov do Z-Box a PACKETA | 251-300 | kg | 55,00 € | |||
301-350 | kg | 60,00 € | ||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | 351-400 | kg | 75,00 € | ||
0-10 kg | 2,99 € | 401-450 | kg | 80,00 € | ||
poplatok za dobierku | 1,00 € | 451-500 | kg | 85,00 € | ||
501-600 | kg | 90,00 € | ||||
601-700 | kg | 110,00 € | ||||
701-800 | kg | 120,00 € | ||||
801-1000 | kg | 150,00 € | ||||
1001-1500 | kg | 180,00 € | ||||
1501-2000 | kg | 200,00 € | ||||
poplatok za dobierku | 1,00 € |