Zákaznícka podpora:0911 931 019obchod@euroshopy.sk

RURIS ST1000 Drvič konárov

Kód: GU1000TS2024
2 295 € 1 865,85 € bez DPH Kalkulačka splátok
Skladom
Môžeme doručiť do:
2.5.2025

Drvič RURIS ST1000 je nevyhnutným nástrojom pre záhradníkov, farmárov alebo majiteľov pozemkov, ktorí chcú efektívne nakladať s rastlinným odpadom. Toto zariadenie rýchlo premení vetvičky, lístie a iný prírodný odpad na drvený materiál, ideálny na kompost alebo mulč.

Detailné informácie

Podrobný popis

  • Drvič RURIS ST1000 je nevyhnutným nástrojom pre záhradníkov, farmárov alebo majiteľov pozemkov, ktorí chcú efektívne nakladať s rastlinným odpadom.
  • Toto zariadenie rýchlo premení vetvičky, lístie a iný prírodný odpad na drvený materiál, ideálny na kompost alebo mulč.
  • Takéto zariadenie nielenže znižuje objem rastlinných zvyškov, šetrí priestor a čas, ale prispieva aj k zlepšeniu zdravia pôdy a poskytuje ekologické riešenie pre prirodzenú recykláciu.
  • Okrem toho používanie drviča znižuje potrebu prepravy odpadu do zberných stredísk, čím sa znižujú náklady a dopad na životné prostredie.
  • Kúpa drviča konárov teda predstavuje dlhodobú investíciu, ktorá zaisťuje efektívnosť údržby záhrady aj čistejšie prostredie.
  • Vlastnosti
  • Motor: Ducar DH402
  • Pracovný cyklus: 4 zdvihy
  • Maximálny výkon motora 15 HP
  • Objem valca 420 cmc
  • Druh paliva Bezolovnatý benzín
  • Otáčky motora 3750 ot./min
  • Objem palivovej nádrže 6,5 l
  • Objem kúpeľa motorového oleja 1,1 l
  • Elektrický štart 
  • Maximálny priemer rezu 120 mm
  • Počet nožov: 2
  • Materiál čepele: legovaná oceľ
  • Výfukový žľab: Rotačný - 360⁰
  • Výhody Motor Ducar DH402 so 4 zdvihmi, výkonom 15 HP a objemom valcov 420 cm3 ponúka vynikajúci výkon pre štiepkovač.
  • Motor štiepkovača RURIS ST1000 je uznávaný pre svoju energetickú účinnosť a vynikajúcu odolnosť, zaisťuje plynulý a stabilný chod, znižuje vibrácie a hluk počas používania, vďaka čomu je práca pohodlnejšia.
  • S výkonom 15 k umožňuje motor štiepkovača rýchlo spracovať hrubšie konáre a húževnatý rastlinný materiál, čím sa zvyšuje produktivita.
  • Motor s objemom 420 cm3 navyše poskytuje vysoký krútiaci moment, ktorý je nevyhnutný na zvládanie ťažkých nákladov, pričom zachováva spoľahlivú prevádzku aj v náročných podmienkach.
  • 3750 ot./min motora Ducar DH402 výrazne prispieva k výkonu choppera.
  • Vysoká rýchlosť otáčania motora zaisťuje silnú a konštantnú reznú silu, čo umožňuje štiepkovaču rýchlo a efektívne spracovať aj hrubšie konáre alebo tvrdší rastlinný materiál.
  • Táto rýchlosť optimalizuje činnosť čepele, znižuje zasekávanie a zvyšuje pracovný tok.
  • Navyše rýchlosť 3750 ot./min prispieva k jemnejšiemu a rovnomernejšiemu sekaniu materiálov, čo je užitočné, keď sa zvyšky použijú na mulčovanie alebo kompost.
  • 120 mm rezný priemer sekačky na vetvičky a rastlinný odpad RURIS ST1000 ponúka veľkú výhodu pre používateľov vďaka svojej schopnosti manipulovať s väčšími a rôznorodejšími rastlinnými materiálmi.
  • Tento veľkorysý priemer umožňuje sekačke spracovávať hrubé konáre, menšie kmene a iné objemné rastlinné zvyšky, čím sa znižuje potreba ručného rezania alebo veľkosti materiálov pred ich podávaním do sekačky.
  • Sekáčik vybavený dvoma nožmi z legovanej ocele 300 x 55 mm prináša významné výhody z hľadiska výkonu a odolnosti.
  • Legovaná oceľ je známa svojou vysokou odolnosťou voči opotrebovaniu a korózii, čo znamená, že tieto nože budú mať dlhšiu životnosť a vyžadujú si menej ostrenia alebo výmeny.
  • Veľký rozmer nožov (300 x 55 mm) zaisťuje rozsiahlejšiu reznú plochu, čo umožňuje rýchle a efektívne spracovanie rastlinných zvyškov vrátane veľkých konárov.
  • VÝHODY
  • Elektrický štart drviča prináša značnú výhodu z hľadiska jednoduchosti a komfortu používania.
  • V porovnaní s manuálnymi štartovacími systémami, ktoré si vyžadujú väčšiu fyzickú námahu a môžu byť niekedy náročné, najmä v chladných podmienkach alebo po období nečinnosti, umožňuje elektrické štartovanie aktiváciu motora rýchlo a bez námahy jednoduchým stlačením tlačidla.
  • Kapacita palivovej nádrže 6,5 litra a olejovej vane s objemom 1,1 litra ponúkajú užívateľovi značné výhody z hľadiska autonómie a efektívnej údržby choppera RURIS ST1000 .
  • Veľký objem palivovej nádrže 6,5 litra zaisťuje dlhšiu dobu chodu bez nutnosti častého dopĺňania paliva a umožňuje užívateľovi pracovať dlhšiu dobu bez prerušenia.
  • To je užitočné najmä pri veľkých projektoch alebo pri použití drviča vo vzdialenejších oblastiach, kde môže byť obmedzený prístup k palivu.
  • Objem olejovej vane 1,1 litra prispieva k efektívnemu mazaniu motora RURIS ST1000 , čo znamená, že motor bude bežať hladšie a bude mať dlhšiu životnosť.
  • Viac oleja tiež znamená dlhšie intervaly medzi výmenami oleja, čím sa znižuje frekvencia údržby a náklady.
  • To znižuje čas nastavenia a znižuje ťažkopádne spúšťanie, čím sa zvyšuje efektívnosť prevádzky.
  • K tomu všetkému sa pridáva 360-stupňový otočný výfukový žľab, ktorý ponúka značnú výhodu z hľadiska flexibility a užívateľského komfortu.
  • Tento systém umožňuje presné nasmerovanie nasekaného materiálu v akomkoľvek smere.
  • Táto možnosť plného otáčania poskytuje väčšiu kontrolu nad tým, kde končí drvený materiál, šetrí čas a námahu pri nakladaní s rastlinným odpadom a robí prácu efektívnejšou a usporiadanejšou.

Dodatočné parametre

Kategória: Drviče záhradného odpadu
Záruka: 2 roky
Hmotnosť: 250 kg
EAN: 6424340805721

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Reklamačný poriadok

1. Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !

2. Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?

3. Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?

4. Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?

5. Aká je doba na vybavenie reklamácie ?

6. Alternatívne riešenie sporov

 

1.
 Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !

 

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).

2.
  Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?

 

V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:  

Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.

3.
 Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?

 

Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:

- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),

- kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)

- popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).

- Reklamácia tovaru                         (formulár tu)      

                                                                                     

 

Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám  dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !

V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:

§ 622
(1) Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
(2) Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
(3) Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
 
§ 623
(1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
(2) Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
 
 
4.
  Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?

 

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

  • - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
  • - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
  • - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
  • - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
  • - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
  • - prepätím, napr. pri údere blesku
  • - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
  • - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.

Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

5.
  Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
  Aké sú záručné podmienky ?

 

Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom. 

Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.

Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.

6.
 Alternatívne riešenie sporov

 

V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.

Nevybrali ste si? Skúste podobné produkty

obrazek

30 000 druhov tovaru skladom

Tovar označený Ihneď k odoslaniu expedujeme v deň objednania

obrazek

Overená a stabilná firma

Od roku 2006 robíme všetko pre vašu spokojnosť

obrazek

Záruka vrátenia peňazí

Ak vám tovar nevyhovuje, vrátime vám peniaze v zákonnej lehote 14 dní

obrazek

Vyškolený personál

Poradíme vám s výberom správneho produktu

×