RURIS ST1000 Drvič konárov
Kód: GU1000TS2024Doporučujeme dokúpiť
Podrobný popis
- Drvič RURIS ST1000 je nevyhnutným nástrojom pre záhradníkov, farmárov alebo majiteľov pozemkov, ktorí chcú efektívne nakladať s rastlinným odpadom.
- Toto zariadenie rýchlo premení vetvičky, lístie a iný prírodný odpad na drvený materiál, ideálny na kompost alebo mulč.
- Takéto zariadenie nielenže znižuje objem rastlinných zvyškov, šetrí priestor a čas, ale prispieva aj k zlepšeniu zdravia pôdy a poskytuje ekologické riešenie pre prirodzenú recykláciu.
- Okrem toho používanie drviča znižuje potrebu prepravy odpadu do zberných stredísk, čím sa znižujú náklady a dopad na životné prostredie.
- Kúpa drviča konárov teda predstavuje dlhodobú investíciu, ktorá zaisťuje efektívnosť údržby záhrady aj čistejšie prostredie.
- Vlastnosti
- Motor: Ducar DH402
- Pracovný cyklus: 4 zdvihy
- Maximálny výkon motora 15 HP
- Objem valca 420 cmc
- Druh paliva Bezolovnatý benzín
- Otáčky motora 3750 ot./min
- Objem palivovej nádrže 6,5 l
- Objem kúpeľa motorového oleja 1,1 l
- Elektrický štart
- Maximálny priemer rezu 120 mm
- Počet nožov: 2
- Materiál čepele: legovaná oceľ
- Výfukový žľab: Rotačný - 360⁰
- Výhody Motor Ducar DH402 so 4 zdvihmi, výkonom 15 HP a objemom valcov 420 cm3 ponúka vynikajúci výkon pre štiepkovač.
- Motor štiepkovača RURIS ST1000 je uznávaný pre svoju energetickú účinnosť a vynikajúcu odolnosť, zaisťuje plynulý a stabilný chod, znižuje vibrácie a hluk počas používania, vďaka čomu je práca pohodlnejšia.
- S výkonom 15 k umožňuje motor štiepkovača rýchlo spracovať hrubšie konáre a húževnatý rastlinný materiál, čím sa zvyšuje produktivita.
- Motor s objemom 420 cm3 navyše poskytuje vysoký krútiaci moment, ktorý je nevyhnutný na zvládanie ťažkých nákladov, pričom zachováva spoľahlivú prevádzku aj v náročných podmienkach.
- 3750 ot./min motora Ducar DH402 výrazne prispieva k výkonu choppera.
- Vysoká rýchlosť otáčania motora zaisťuje silnú a konštantnú reznú silu, čo umožňuje štiepkovaču rýchlo a efektívne spracovať aj hrubšie konáre alebo tvrdší rastlinný materiál.
- Táto rýchlosť optimalizuje činnosť čepele, znižuje zasekávanie a zvyšuje pracovný tok.
- Navyše rýchlosť 3750 ot./min prispieva k jemnejšiemu a rovnomernejšiemu sekaniu materiálov, čo je užitočné, keď sa zvyšky použijú na mulčovanie alebo kompost.
- 120 mm rezný priemer sekačky na vetvičky a rastlinný odpad RURIS ST1000 ponúka veľkú výhodu pre používateľov vďaka svojej schopnosti manipulovať s väčšími a rôznorodejšími rastlinnými materiálmi.
- Tento veľkorysý priemer umožňuje sekačke spracovávať hrubé konáre, menšie kmene a iné objemné rastlinné zvyšky, čím sa znižuje potreba ručného rezania alebo veľkosti materiálov pred ich podávaním do sekačky.
- Sekáčik vybavený dvoma nožmi z legovanej ocele 300 x 55 mm prináša významné výhody z hľadiska výkonu a odolnosti.
- Legovaná oceľ je známa svojou vysokou odolnosťou voči opotrebovaniu a korózii, čo znamená, že tieto nože budú mať dlhšiu životnosť a vyžadujú si menej ostrenia alebo výmeny.
- Veľký rozmer nožov (300 x 55 mm) zaisťuje rozsiahlejšiu reznú plochu, čo umožňuje rýchle a efektívne spracovanie rastlinných zvyškov vrátane veľkých konárov.
- VÝHODY
- Elektrický štart drviča prináša značnú výhodu z hľadiska jednoduchosti a komfortu používania.
- V porovnaní s manuálnymi štartovacími systémami, ktoré si vyžadujú väčšiu fyzickú námahu a môžu byť niekedy náročné, najmä v chladných podmienkach alebo po období nečinnosti, umožňuje elektrické štartovanie aktiváciu motora rýchlo a bez námahy jednoduchým stlačením tlačidla.
- Kapacita palivovej nádrže 6,5 litra a olejovej vane s objemom 1,1 litra ponúkajú užívateľovi značné výhody z hľadiska autonómie a efektívnej údržby choppera RURIS ST1000 .
- Veľký objem palivovej nádrže 6,5 litra zaisťuje dlhšiu dobu chodu bez nutnosti častého dopĺňania paliva a umožňuje užívateľovi pracovať dlhšiu dobu bez prerušenia.
- To je užitočné najmä pri veľkých projektoch alebo pri použití drviča vo vzdialenejších oblastiach, kde môže byť obmedzený prístup k palivu.
- Objem olejovej vane 1,1 litra prispieva k efektívnemu mazaniu motora RURIS ST1000 , čo znamená, že motor bude bežať hladšie a bude mať dlhšiu životnosť.
- Viac oleja tiež znamená dlhšie intervaly medzi výmenami oleja, čím sa znižuje frekvencia údržby a náklady.
- To znižuje čas nastavenia a znižuje ťažkopádne spúšťanie, čím sa zvyšuje efektívnosť prevádzky.
- K tomu všetkému sa pridáva 360-stupňový otočný výfukový žľab, ktorý ponúka značnú výhodu z hľadiska flexibility a užívateľského komfortu.
- Tento systém umožňuje presné nasmerovanie nasekaného materiálu v akomkoľvek smere.
- Táto možnosť plného otáčania poskytuje väčšiu kontrolu nad tým, kde končí drvený materiál, šetrí čas a námahu pri nakladaní s rastlinným odpadom a robí prácu efektívnejšou a usporiadanejšou.
Dodatočné parametre
Kategória: | Drviče záhradného odpadu |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 250 kg |
EAN: | 6424340805721 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Reklamačný poriadok
1.
|
Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !
|
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).
2.
|
Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?
|
V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:
- Euroshopy s.r.o.
- Reklamačné oddelenie
- Námestie Slobody 1016/6
- 022 01 Čadca
- reklamacie@euroshopy.sk
Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.
3.
|
Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?
|
Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),
- kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)
- popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamácia tovaru (formulár tu)
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !
V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:
4.
|
Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?
|
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
- - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- - prepätím, napr. pri údere blesku
- - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
5.
|
Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
Aké sú záručné podmienky ?
|
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom.
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.
6.
|
Alternatívne riešenie sporov |
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.