RURIS 1284 Aku fukár bez aku a nabíjačky
Kód: GU1284EA2024Doporučujeme dokúpiť
Podrobný popis
- Akumulátorový fúkač RURIS 1284e je rýchle a efektívne riešenie na udržiavanie vonkajšej čistoty, ktoré používateľom pomáha šetriť čas a znižovať námahu.
- Stroj možno použiť na odstraňovanie lístia a nečistôt z chodníkov, terás, dvorov a záhrad, ako aj na rýchle čistenie ťažko dostupných priestorov alebo iných strojov.
- Flexibilita produktu, výhodné vlastnosti a kompaktný dizajn robia z RURIS 1284e stroj, do ktorého sa oplatí investovať, aby bol pripravený na každú sezónu.
- Vlastnosti Bezkartáčový elektromotor
- Počet držiakov na batérie: 4
- Teleskopická trubica, ktorá sa dá predĺžiť o 100 mm
- Turbo funkcia Maximálna rýchlosť 70m/s
- Maximálny objem 1100 m³/h Výhody
- Vďaka inovácii RURIS ALFA UP majú užívatelia výhodu uvedenia produktu do prevádzky aj po dlhom čase, kedy bol skladovaný bez použitia.
- Presnejšie, ALFA UP umožňuje reštartovanie fúkača na batérie aj po 6-12 mesiacoch odpočinku.
- Model RURIS 1284e je napájaný dvomi 20 V Li-Ion batériami.
- Vďaka absencii napájacieho kábla a výkonných a ľahkých batérií môžu používatelia upratovať kdekoľvek bez toho, aby boli obmedzovaní prítomnosťou zdroja energie alebo kábla. dĺžka.
- Li-Ion batérie sú tiež nabíjateľné, vďaka čomu je používanie fúkača batérií RURIS 1284e hospodárnejšie a pohodlnejšie.
- Batériový fúkač RURIS 1284e má 4 rýchlosti, ktoré je možné nastaviť podľa potrieb užívateľa.
- Stroj zároveň obsahuje režim Turbo, ktorý užívateľovi pomáha rýchlo a efektívne vykonávať náročnejšie úlohy, šetrí čas a znižuje námahu potrebnú na čistenie vonkajších priestorov.
- Táto funkcia sa osvedčuje v situáciách, keď je potrebná väčšia sila fúkania na odstránenie ťažších alebo nepoddajných nečistôt, ako sú husté hromady vlhkého lístia, malé vetvičky alebo iné ťažké nečistoty.
- Čo sa týka maximálnej rýchlosti vzduchu, tá je 70 m/s, zaisťuje vynikajúci výkon a umožňuje užívateľovi rýchlo a efektívne čistiť veľké plochy a odstraňovať aj ťažšie dostupné nečistoty.
- Batériový fúkač RURIS 1284e je tiež tichší produkt ako benzínové verzie, vďaka čomu je vhodný na použitie v obytných štvrtiach alebo v blízkosti domov bez rušenia susedov.
- Ďalšou dôležitou výhodou akumulátorového dúchadla RURIS 1284e je, že nevypúšťa výfukové plyny, čo z neho robí ekologickejšiu a ekologickejšiu možnosť ako modely s benzínovým motorom.
- Aj vďaka tomu, že užívateľ nemusí tankovať benzín a miešať s horľavými kvapalinami, je použitie dúchadla bezpečnejšie a jednoduchšie.
- VÝHODY
- Batériový fúkač RURIS 1284e je efektívny a ľahko použiteľný produkt, ktorý bez námahy odstraňuje nečistoty, prach, lístie alebo hromady pokosenej trávy.
- Vďaka silnému prúdeniu vzduchu zariadenie umožňuje čistenie rastlinných zvyškov z ťažko dostupných miest, ako sú priestory pod stolmi, stoličkami alebo lavicami.
- Na rozdiel od iných modelov fúkač RURIS 1284e vyniká tým, že je vybavený postrojom, ktorý má za úlohu rovnomerne rozložiť váhu prístroja na telo užívateľa, čím zaisťuje zvýšený komfort a znižuje únavu pri dlhodobom používaní.
- Pomáha stabilizovať fúkač a udržiavať správne držanie tela, čím zabraňuje nadmernému namáhaniu rúk a chrbta.
- Používaním postroja môže používateľ so strojom ľahšie manévrovať, má lepšiu kontrolu a zvyšuje mobilitu.
- Dúchadlo navyše prináša ďalšiu dôležitú výhodu: zakúpením stroja a batérie môže užívateľ profitovať zo všetkých zariadení RURIS za zníženú cenu, pretože Li-Ion batérie sú vzájomne zameniteľné.
- A tiež pre väčšie pohodlie má model RURIS 1284e teleskopickú trubicu, ktorá sa môže vysunúť až na 100 mm, čo umožňuje prispôsobivosť rôznym úlohám a umožňuje nastavenie dĺžky tak, aby čistila terén aj vyššie alebo ťažko dostupné.
- A pre ešte väčší komfort má fúkač RURIS 1284e ovládaciu rukoväť, ktorá užívateľovi pomáha ľahko a efektívne ovládať zariadenie a ktorá umožňuje presné nastavenie rýchlosti a smeru prúdenia vzduchu, čo zvyšuje manévrovateľnosť a komfort používania.
- Indikátor batérie je zároveň nevyhnutný, pretože poskytuje jasné informácie o zostávajúcej úrovni nabitia, pomáha používateľovi lepšie plánovať upratovacie úlohy a vyhnúť sa neočakávaným prerušeniam.
- Umožňuje neustále monitorovanie stavu batérie, čím zaisťuje, že fúkač je vždy pripravený na použitie, čím sa optimalizuje čas a úsilie vynaložené na vonkajšiu údržbu.
- To zlepšuje ergonómiu, umožňuje užívateľovi udržiavať pohodlné držanie tela a vyhýbať sa nadmernému ohýbaniu chrbta, čím sa znižuje riziko únavy alebo bolesti svalov.
- Poskytuje tiež zvýšenú reguláciu prietoku vzduchu, čo umožňuje presné nasmerovanie vzduchu tam, kde je to potrebné, čo zvyšuje účinnosť čistenia.
- Navyše, všestrannosť nastavenia dĺžky trubice robí dúchadlo vhodné pre širokú škálu aplikácií v záhradníctve a vonkajšej údržbe, čo prispieva k užívateľskému komfortu a účinnosti.
- Vďaka nízkej hmotnosti a správnemu rozloženiu ponúka fúkač pohodlné používanie a maximálnu manévrovateľnosť.
- Mäkká pogumovaná rukoväť tiež umožňuje bezpečné uchopenie a zvýšené pohodlie pri používaní.
Dodatočné parametre
Kategória: | Aku záhrada |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 5 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Reklamačný poriadok
1.
|
Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !
|
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).
2.
|
Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?
|
V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:
- Euroshopy s.r.o.
- Reklamačné oddelenie
- Námestie Slobody 1016/6
- 022 01 Čadca
- reklamacie@euroshopy.sk
Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.
3.
|
Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?
|
Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),
- kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)
- popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamácia tovaru (formulár tu)
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !
V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:
4.
|
Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?
|
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
- - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- - prepätím, napr. pri údere blesku
- - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
5.
|
Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
Aké sú záručné podmienky ?
|
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom.
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.
6.
|
Alternatívne riešenie sporov |
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.