Zákaznícka podpora:0911 931 019obchod@euroshopy.sk

Pila Worcraft CCS-S20Li, 20V, Li-Ion, 165 mm, okružná (bez aku) SERVIS EXCLUSIVE

Kód: ST114323
Akcia
Značka: Worcraft
62,20 € –22 %
Pila Worcraft CCS-S20Li, 20V, Li-Ion, 165 mm, okružná (bez aku)  SERVIS EXCLUSIVE
Loading...
62,20 € –22 % 48 € 39,02 € bez DPH Kalkulačka splátok
Skladom
Môžeme doručiť do:
15.4.2025

Detailné informácie

Podrobný popis

Okružnú pílu Worcraft CCS-S20Li využijete pre priame rezy, ale i rezy pod uhlom v masívnom dreve, doskových materiáloch, hliníkových profiloch a so špeciálnymi kotúčmi možno rezať i neželezné kovy a plasty. Hobby používateľ, ale aj šikovný domáci majster určite ocení hĺbku rezu 54 mm pri priamom reze a pri reze pod uhlom 45° hĺbku 40 mm. Píla je poháňaná akumulátorom Li-Ion s kapacitou 4,0 Ah a napätím 20 V, dá sa využiť pri ťažšie dostupných miestach.

Vďaka nízkej hmotnosti a prídavnej rukoväti sa jednoducho ovláda. Táto píla dosahuje 3800 otáčok za minútu. Je vybavená praktickým ON/OFF vypínačom so zaisťovacím tlačidlom. Píla Vám taktiež ponúka aretáciu vretena pre rýchlu výmenu kotúčov, čo určite využijete pri pílení rôznych materiálov. Ako bonus získate stupnicu hĺbky rezu a indikátor stavu batérie. Akumulátor a nabíjačka nie sú súcastou balenia!

Obsah balenia:

  • kotúč na rezanie dreva
  • prídavná rukoväť
  • ochranný kryt
  • stupnica hĺbky rezu

  • Dodatočné parametre

    Kategória: Akumulátorový SET
    Záruka: 2 roky
    Hmotnosť: 3.3 kg
    Balenie: 2 ks
    Aku napätie: 20 V
    Priemer kotúča: 165 mm
    Aretácia vretena: Áno
    Hĺbka rezu pri 45°: 40 mm
    Hĺbka rezu pri 90°: 54 mm
    Otáčky bez záťaže: 3 800 rpm
    Kapacita akumulátora: 4,0 Ah Li-Ion

    Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

    Nevypĺňajte toto pole:

    Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

    Nevypĺňajte toto pole:

    Bezpečnostná kontrola

    Reklamačný poriadok

    1. Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !

    2. Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?

    3. Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?

    4. Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?

    5. Aká je doba na vybavenie reklamácie ?

    6. Alternatívne riešenie sporov

     

    1.
     Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !

     

    Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).

    2.
      Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?

     

    V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:  

    Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.

    3.
     Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?

     

    Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:

    - reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),

    - kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)

    - popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).

    - Reklamácia tovaru                         (formulár tu)      

                                                                                         

     

    Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám  dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !

    V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:

    § 622
    (1) Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
    (2) Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
    (3) Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
     
    § 623
    (1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
    (2) Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
     
     
    4.
      Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?

     

    Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

    • - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
    • - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
    • - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
    • - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
    • - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
    • - prepätím, napr. pri údere blesku
    • - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
    • - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.

    Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

    5.
      Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
      Aké sú záručné podmienky ?

     

    Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom. 

    Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.

    Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.

    6.
     Alternatívne riešenie sporov

     

    V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

    V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.

    Cena a spôsob dopravy

    ● Objednaný tovar štandardne doručujeme kuriérskou službou na poštovú adresu uvedenú v objednávke. Tento spôsob dopravy je finančne i časovo najefektívnejší a vy máte istotu, že objednaný tovar sa k vám dostane rýchlo a bezpečne.

    ● Pokiaľ ste si objednali produkty, ktoré máme "Ihneď k odoslaniu", budú expedované do 24 - 48 hodín (mimo víkendu). Informácie o odoslaní dostanete prostredníctvom e-mailu a sms

    ● Pokiaľ ste si objednali produkty ktoré nemáme označené  "Ihneď k odoslaniu",  budete kontaktovaný naším zákazníckym servisom o predbežnom termíne doručenia.

    Cenník balíkovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GLS:   Cenník paletovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GEIS:
                 
    Rozsah hmotnosti Cena s DPH   Rozsah hmotnosti Cena s DPH
    0 až 15 kg 4,99 €        
    16 až 30 kg 5,99 €   51-100 kg 25,00 €
    31 až 50 kg 8,99 €   101-150 kg 35,00 €
    poplatok za dobierku 1,00 €   151-200 kg 45,00 €
            201-250 kg 50,00 €
    Cenník zasielania balíkov do Z-Box a PACKETA   251-300 kg 55,00 €
            301-350 kg 60,00 €
    Rozsah hmotnosti Cena s DPH   351-400 kg 75,00 €
    0-10 kg 2,99 €   401-450 kg 80,00 €
    poplatok za dobierku 1,00 €   451-500 kg 85,00 €
            501-600 kg 90,00 €
                                     601-700 kg 110,00 €
      701-800 kg 120,00 €
      801-1000 kg 150,00 €
      1001-1500 kg 180,00 €
      1501-2000 kg 200,00 €
      poplatok za dobierku 1,00 €
    obrazek

    30 000 druhov tovaru skladom

    Tovar označený Ihneď k odoslaniu expedujeme v deň objednania

    obrazek

    Overená a stabilná firma

    Od roku 2006 robíme všetko pre vašu spokojnosť

    obrazek

    Záruka vrátenia peňazí

    Ak vám tovar nevyhovuje, vrátime vám peniaze v zákonnej lehote 14 dní

    obrazek

    Vyškolený personál

    Poradíme vám s výberom správneho produktu

    ×