NIVEL SYSTEM HDM-70G Laserový diaľkomer
Kód: HDM-70GPodrobný popis
- Laserové diaľkomery série HDM Nivel System sú najmodernejšie prístroje vybavené najnovším procesorom, ktorý zaisťuje rýchle, presné a pokročilé merania.
- Prístroj je ovládaný pohodlným ovládacím panelom s veľkou a farebnou obrazovkou, ktorá zobrazuje namerané hodnoty a výsledné výpočty.
- Výsledky sa uložia do pamäte prístroja a dajú sa prenášať do počítača (cez USB) alebo do mobilných zariadení (cez Bluetooth).
- Tento prístroj sa stáva prenosnou meracou stanicou, ktorá poskytuje nielen informácie o dĺžke daného úseku, ale aj množstvo ďalších komplexných údajov požadovaných na staveniskách a v projekčných kanceláriách.
- Diaľkomery sa zmestia do každej kapsy.
- Sú ľahké, praktické a ľahko sa používajú pri práci v teréne a ich účinné batérie zaisťujú, že prevádzka je pohodlná a dlhodobá.
- rýchle, presné a spoľahlivé merania – vysokovýkonný procesor zaisťuje vysokú presnosť a širokú škálu funkcií
- veľké možnosti merania s možnosťou ukladania a prenosu údajov do počítača – softvér dokáže zmerať vzdialenosti a vykonávať výpočty na ich základe (napr. sčítanie, odčítanie, plocha, objem), ktoré sa môžu uložiť do pamäte a preniesť do počítača
- prenos nameraných údajov (terénna kancelária) – bezplatná aplikácia nám umožňuje ukladať údaje do mobilného zariadenia a rýchlo ich posielať e-mailom do kancelárie
- čitateľné informácie – veľká farebná obrazovka jasne zobrazuje najdôležitejšie údaje z merania
- meranie v neprístupných priestoroch – na získanie nepriamych meraní výšky alebo šírky je možné použiť komplexné funkcie Pythagorovú vetu alebo
- digitálnu vodováhu, ktoré podporujú práce v teréne
- ďalšie špeciálne vlastnosti – nastavenie, nepretržité meranie / min. – max. funkcia, meranie s oneskorením
- práca od tela prístroja – meranie je možné vykonávať od začiatku a konca prístroja alebo od rohovej páčky (merania uhlopriečky)
- jednoduché použitie – merania sa vykonávajú jedným dotykom a klávesové skratky urýchľujú prístup k najčastejšie používaným funkciám; prístroj je vybavený účinnými batériami
- malý a praktický – zmestí sa do každého vrecka, praktický kryt na bezpečné uchopenie
- bezpečná prevádzka po celé roky – odolný voči nepriaznivým pracovným podmienkam na staveniskách, plný záručný a pozáručný servis
- autorizovaným servisným strediskom Nivel System
Využitie: - meranie vzdialeností
- kalkulácia
- dokončovacie práce
- murárske práce
- kontrola a odhady
- montážne a stavebné práce
- iné práce vyžadujúce meranie vzdialenosti, plochy a objemu
TECHNICKÉ PARAMETRE
- Laserový lúč zelený laser (535 nm), klasa 2
- Presnosť ±2 mm
- Kontinuálne meranie áno
- Povrch, objem áno
- Funkcia Pytagorovej vety áno
- Funkcia \”Maliara\” áno
- Minimálna a maximálna hodnota áno
- Vytyčovanie áno
- Oneskorené meranie áno
- Funkcia kalibrácie áno
- Náklon ±90°
- Libela áno, elektronická
- Zdroj energie 3×1,2V(Ni-MH, 800 mAh)
- Podsvietenie obrazovky áno
- Pamäť meraní 100
- Prenos dát USB, Bluetooth
- Automatické vypnutie lasera / zariadenia áno
- Najmenšia zobraziteľná jednotka 1 mm
- Predĺženie (meranie z rohov) áno
- Sčítanie, odčítanie áno
- Trieda odolnosti IP54
- Prevádzková teplota 0°C ~ +40°C
- Rozmery 130 x 57 x 30 mm
- Hmotnosť 132g
OBSAH BALENIA
- laserový diaľkomer
- ochranné púzdro
- remeň
- inštalačné CD
- batérie (Ni-MH, 3 x 1,2 V)
- manuál
- obalová krabica
ČO ĎALEJ?
Páči sa vám tento produkt ? Skvelé ! Pridajte ho do košíka a pokračujte v nákupe.
Dodatočné parametre
Kategória: | Merače vzdialeností |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 0.132 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Reklamačný poriadok
1.
|
Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !
|
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).
2.
|
Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?
|
V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:
- Euroshopy s.r.o.
- Reklamačné oddelenie
- Námestie Slobody 1016/6
- 022 01 Čadca
- reklamacie@euroshopy.sk
Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.
3.
|
Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?
|
Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),
- kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)
- popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamácia tovaru (formulár tu)
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !
V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:
4.
|
Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?
|
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
- - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- - prepätím, napr. pri údere blesku
- - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
5.
|
Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
Aké sú záručné podmienky ?
|
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom.
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.
6.
|
Alternatívne riešenie sporov |
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.
Cena a spôsob dopravy
● Objednaný tovar štandardne doručujeme kuriérskou službou na poštovú adresu uvedenú v objednávke. Tento spôsob dopravy je finančne i časovo najefektívnejší a vy máte istotu, že objednaný tovar sa k vám dostane rýchlo a bezpečne.
● Pokiaľ ste si objednali produkty, ktoré máme "Ihneď k odoslaniu", budú expedované do 24 - 48 hodín (mimo víkendu). Informácie o odoslaní dostanete prostredníctvom e-mailu a sms
● Pokiaľ ste si objednali produkty ktoré nemáme označené "Ihneď k odoslaniu", budete kontaktovaný naším zákazníckym servisom o predbežnom termíne doručenia.
Cenník balíkovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GLS: | Cenník paletovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GEIS: | |||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | |||
0 až 15 | kg | 4,99 € | ||||
16 až 30 | kg | 5,99 € | 51-100 | kg | 25,00 € | |
31 až 50 | kg | 8,99 € | 101-150 | kg | 35,00 € | |
poplatok za dobierku | 1,00 € | 151-200 | kg | 45,00 € | ||
201-250 | kg | 50,00 € | ||||
Cenník zasielania balíkov do Z-Box a PACKETA | 251-300 | kg | 55,00 € | |||
301-350 | kg | 60,00 € | ||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | 351-400 | kg | 75,00 € | ||
0-10 kg | 2,99 € | 401-450 | kg | 80,00 € | ||
poplatok za dobierku | 1,00 € | 451-500 | kg | 85,00 € | ||
501-600 | kg | 90,00 € | ||||
601-700 | kg | 110,00 € | ||||
701-800 | kg | 120,00 € | ||||
801-1000 | kg | 150,00 € | ||||
1001-1500 | kg | 180,00 € | ||||
1501-2000 | kg | 200,00 € | ||||
poplatok za dobierku | 1,00 € |