MAKITA SK105DZ AKU KRÍŽOVÝ LASER (bez aku a nabíjačky)
Kód: MASK105DZDoporučujeme dokúpiť
Podrobný popis
- Krížový laser napájaný batériou 10,8 V (max. 12 V)
- XPT technológia - zvýšená odolnosť proti prachu a vlhkosti
- Technológia CXT - Compact Extreme Technology
- 3 režimy výberu laserového lúča (prepínanie pomocou prepínača):
- horizontálna / vertikálna čiara
- horizontálna čiara
- vertikálna čiara - Vysoko jasný laser pre lepšiu viditeľnosť pri práci na svetlých miestach
- Možnosť spolupráce s príjemcom
- 2 režimy nastavenia jasu: režim eco a režim jasu
- Zariadenie je možné napájať z 18 V Li-Ion batérií pomocou adaptéra ADP05 (musí sa použiť kábel USB 199178-5 - voliteľné)
- Prevádzková doba s batériou BL1040B (BL1041B) pri maximálnom zaťažení je približne 40 hodín
- Dodávané bez puzdra, batérií a nabíjačky
TECHNICKÉ PARAMETRE
- Napájacie napätie 12 Vmax
- Typ batérie Li-ion
- Podporované batérie 1,5 / 2,0 / 4,0 Ah
- Typ lasera 635 nm, <1 mW
- Zdroj lasera polovodičový laser (červený)
- Laserová emisná trieda 2
- Stupeň ochrany XPT (zvýšená odolnosť proti prachu a vlhkosti)
- Presnosť samonivelácie ± 3 mm / 10 m
- Rozsah pre samonivelizáciu ± 4°
- Zpôsob stabilizácie vývodový mechanizmus
- Počet laserových liniek 2
- Smer polomeru vertikálne, horizontálne
- Rozpätie paprsku: zvislé 160 °
- Rozpätie paprsku: horizontálne 180 °
- Maximálny dosah do 25 m
- Pracovný dosah s detektorom do 80 m
- Šírka paprsku 2 mm na vzdialenosť 5 m
- Pracovná teplota -10 +50 °C
- Nastavenie jasu 2 stupňa (režim ECO, jasný režim)
- Závit pre statív 5/8 "
- Pracovný čas pri jednom nabití batérie (v režime vysokého jasu) BL1015 / BL1016: 15 hodín
- Pracovný čas pri jednom nabití batérie (v režime vysokého jasu) BL1020B / BL1021B: 20 hodín
- Pracovný čas pri jednom nabití batérie (v režime vysokého jasu) BL1040B / BL1041B: 40 hodín
- Rozmery (D x Š x V) 157 x 64 x 102 mm
- Hmotnosť (EPTA) 0,46 - 0,84 kg
OBSAH BALENIA
- LE00864505 Prepravná taška
- LE00870134 Magnetický držiak v tvare"L"
- LE00758831 Magnetický terč červený
ČO ĎALEJ?
Páči sa vám tento produkt? Skvelé! Pridajte ho do košíka a pokračujte v nákupe.
Dodatočné parametre
Kategória: | Nivelačný laser |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 1 kg |
Hmotnosť (EPTA): | 0,46 - 0,84 kg |
Laserová emisná trieda: | 2 |
Maximálny dosah: | do 25 m |
Menovité napätie batérie: | 10,8 V |
Nastavenie jasu: | 2 stupne (režim ECO, jasný režim) |
Počet laserových liniek: | 2 |
Podporované batérie: | 1,5 / 2,0 / 4,0 Ah |
Pracovná teplota: | -10 +50 °C |
Pracovný čas pri jednom nabití batérie (v režime vysokého jasu): | BL1040B / BL1041B: 40 hodín |
Pracovný dosah s detektorom: | do 80 m |
Presnosť samonivelácie: | ± 3 mm / 10 m |
Rozmery (D x Š x V): | 157 x 64 x 102 mm |
Rozpätie lúča: horizontálne: | 180 ° |
Rozpätie lúča: zvislé: | 160 ° |
Rozsah pre samonivelizáciu: | ± 4 ° |
Smer polomeru: | vertikálne, horizontálne |
Spôsob stabilizácie: | vývodový mechanizmus |
Stupeň ochrany: | XPT (zvýšená odolnosť proti prachu a vlhkosti) |
Šírka lúča: | 2 mm na vzdialenosť 5 m |
Typ batérie: | Li-ion |
Typ lasera: | 635 nm, <1 mW |
Závit pre statív: | 5/8 " |
Zdroj lasera: | polovodičový laser (červený) |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Reklamačný poriadok
1.
|
Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !
|
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).
2.
|
Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?
|
V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:
- Euroshopy s.r.o.
- Reklamačné oddelenie
- Námestie Slobody 1016/6
- 022 01 Čadca
- reklamacie@euroshopy.sk
Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.
3.
|
Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?
|
Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),
- kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)
- popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamácia tovaru (formulár tu)
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !
V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:
4.
|
Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?
|
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
- - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- - prepätím, napr. pri údere blesku
- - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
5.
|
Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
Aké sú záručné podmienky ?
|
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom.
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.
6.
|
Alternatívne riešenie sporov |
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.
Cena a spôsob dopravy
● Objednaný tovar štandardne doručujeme kuriérskou službou na poštovú adresu uvedenú v objednávke. Tento spôsob dopravy je finančne i časovo najefektívnejší a vy máte istotu, že objednaný tovar sa k vám dostane rýchlo a bezpečne.
● Pokiaľ ste si objednali produkty, ktoré máme "Ihneď k odoslaniu", budú expedované do 24 - 48 hodín (mimo víkendu). Informácie o odoslaní dostanete prostredníctvom e-mailu a sms
● Pokiaľ ste si objednali produkty ktoré nemáme označené "Ihneď k odoslaniu", budete kontaktovaný naším zákazníckym servisom o predbežnom termíne doručenia.
Cenník balíkovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GLS: | Cenník paletovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GEIS: | |||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | |||
0 až 15 | kg | 4,99 € | ||||
16 až 30 | kg | 5,99 € | 51-100 | kg | 25,00 € | |
31 až 50 | kg | 8,99 € | 101-150 | kg | 35,00 € | |
poplatok za dobierku | 1,00 € | 151-200 | kg | 45,00 € | ||
201-250 | kg | 50,00 € | ||||
Cenník zasielania balíkov do Z-Box a PACKETA | 251-300 | kg | 55,00 € | |||
301-350 | kg | 60,00 € | ||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | 351-400 | kg | 75,00 € | ||
0-10 kg | 2,99 € | 401-450 | kg | 80,00 € | ||
poplatok za dobierku | 1,00 € | 451-500 | kg | 85,00 € | ||
501-600 | kg | 90,00 € | ||||
601-700 | kg | 110,00 € | ||||
701-800 | kg | 120,00 € | ||||
801-1000 | kg | 150,00 € | ||||
1001-1500 | kg | 180,00 € | ||||
1501-2000 | kg | 200,00 € | ||||
poplatok za dobierku | 1,00 € |