Krovinorez RURIS RR242Bravo - delitelná hriadeľ
Kód: GU242RR2022Podrobný popis
Krovinorez RURIS RR242 BRAVO je ideálnou voľbou na čistenie a údržbu trávnikov, záhrad alebo trávnikov, ktoré si vyžadujú osobitnú pozornosť, najmä v ročných obdobiach, keď sa vegetácia rozrastá vo veľkom množstve. Možno ho používať dlhodobo a na väčšej ploche vysokej vďaka jeho výrazne znížená hmotnosť. Krovinorez RURIS RR242 BRAVO , ktorá predstavuje oveľa jednoduchšiu a dostupnejšiu alternatívu z hľadiska hmotnosti, digitálnej technológie a ceny, je riešením pre vidiecke domácnosti na kosenie trávy, buriny, kríkov a dokonca aj plodín na poliach, ako aj využitie v mestskom prostredí na záujmovú alebo poloprofesionálnu činnosť. Krovinorez RURIS RR242 BRAVO je vybavený 2-taktným motorom Khumma concept s objemom 24 cm3 a šírkou rezu 255 mm. Nízka hmotnosť krovinorezu RURIS RR242 BRAVO , len 4,0 kg*, je jej prednosťou, ktorá pozitívne ovplyvňuje správanie sa krovinorezu pri manipulácii, vrátane toho, že ju môžu používať ženy, nielen muži. Je potrebné poznamenať, že krovinorez RURIS RR242 BRAVO má oveľa nižšiu hmotnosť ako iné produkty na trhu a z hľadiska dizajnu je kompaktnejšia a ergonomickejšia a vyznačuje sa tiež pevným systémom uchopenia. Digitálna technológia pre inteligentnú prácu Ďalšou inovatívnou výhodou RURIS RR242 BRAVO je výbava s digitálnym displejom zaisťujúcim elektronické sledovanie všetkých informácií potrebných k vykonaniu dobrej činnosti pri plnení 6 funkcií: Čas používania (úplné/čiastočné) Indikátor aktuálneho času Monitorovanie otáčok Pomoc pri údržbe vzduchového filtra Pomoc pri údržbe zapaľovacích sviečok Pomoc pri údržbe reduktora Digitálny displej, vždy viditeľný počas práce, navyše poskytuje všetky užitočné informácie v reálnom čase a posiela upozornenia na údržbu s cieľom zachovať kvalitu, efektivitu a životnosť RURIS RR242 BRAVO . Krovinorez RURIS RR242 BRAVO sa vyznačuje vysokou úrovňou ergonómie, čo znamená nastaviteľná ergonomická rukoväť , systém uchytenia pomocou unikátneho pásu , opora rohu s axiálnym nastavením pre lepšie vedenie pri používaní, ale aj systém antivibrácie. Ergonomická rukoväť má nastavovací hák pre nastavenie sklonu, čo zaisťuje zvýšený užívateľský komfort. Vzhľadom na to, že prevodovka je jedným z najdôležitejších komponentov, je krovinorez RURIS RR242 BRAVO vybavený pružným prevodovým hriadeľom, ktorý zabezpečuje prenos rotačnej sily generovanej motorom s nižšou úrovňou vibrácií ako pri klasickej prevodovke. Bezpečnosť a pohodlie užívateľa zaisťuje zosilnená konštrukcia a dobre vyvážený motor, produkujúci menej vibrácií. Ergonomická rukoväť zaisťuje zvýšený komfort a úplnú kontrolu nad krovinorezom aj v tých najťažších pracovných situáciách. Krovinorez RURIS RR242 BRAVO má nasledujúce príslušenstvo: Autocut Bravo,dvojhranný aj trojhranný kosiaci kotúč na trávu, jednoduchý pásový popruh. Všeobecne platí, že záručná je 2 roky, ale na krovinorez RURIS RR242 BRAVO sa poskytuje 3-ročná záruka, aby bola zaistená ešte dlhšia životnosť krovinorezu. Maximálny výkon je výkon motora, na voľnobeh, bez vzduchového filtra a tlmiča.*Čistá hmotnosť je bez paliva, bez rezných nástrojov, bez krytovm a ovládacích prvkov. Typ motora: 2-taktObjem valca: 24 cm3Výkon motora: 1,0 PSTyp hriadeľa: delitelnáPomer miešania paliva: 1:40Priemer lanka: 2,4 mmŠírka záberu: 430 mmHmotnosť: 4,0 kgDodatočné parametre
Kategória: | Vyžínače a krovinorezy |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 7.7 kg |
EAN: | 6424340507663 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Reklamačný poriadok
1.
|
Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !
|
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).
2.
|
Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?
|
V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:
- Euroshopy s.r.o.
- Reklamačné oddelenie
- Námestie Slobody 1016/6
- 022 01 Čadca
- reklamacie@euroshopy.sk
Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.
3.
|
Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?
|
Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),
- kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)
- popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamácia tovaru (formulár tu)
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !
V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:
4.
|
Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?
|
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
- - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- - prepätím, napr. pri údere blesku
- - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
5.
|
Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
Aké sú záručné podmienky ?
|
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom.
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.
6.
|
Alternatívne riešenie sporov |
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.
Cena a spôsob dopravy
● Objednaný tovar štandardne doručujeme kuriérskou službou na poštovú adresu uvedenú v objednávke. Tento spôsob dopravy je finančne i časovo najefektívnejší a vy máte istotu, že objednaný tovar sa k vám dostane rýchlo a bezpečne.
● Pokiaľ ste si objednali produkty, ktoré máme "Ihneď k odoslaniu", budú expedované do 24 - 48 hodín (mimo víkendu). Informácie o odoslaní dostanete prostredníctvom e-mailu a sms
● Pokiaľ ste si objednali produkty ktoré nemáme označené "Ihneď k odoslaniu", budete kontaktovaný naším zákazníckym servisom o predbežnom termíne doručenia.
Cenník balíkovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GLS: | Cenník paletovej prepravy kuriérskou spoločnosťou GEIS: | |||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | |||
0 až 15 | kg | 4,99 € | ||||
16 až 30 | kg | 5,99 € | 51-100 | kg | 25,00 € | |
31 až 50 | kg | 8,99 € | 101-150 | kg | 35,00 € | |
poplatok za dobierku | 1,00 € | 151-200 | kg | 45,00 € | ||
201-250 | kg | 50,00 € | ||||
Cenník zasielania balíkov do Z-Box a PACKETA | 251-300 | kg | 55,00 € | |||
301-350 | kg | 60,00 € | ||||
Rozsah hmotnosti | Cena s DPH | 351-400 | kg | 75,00 € | ||
0-10 kg | 2,99 € | 401-450 | kg | 80,00 € | ||
poplatok za dobierku | 1,00 € | 451-500 | kg | 85,00 € | ||
501-600 | kg | 90,00 € | ||||
601-700 | kg | 110,00 € | ||||
701-800 | kg | 120,00 € | ||||
801-1000 | kg | 150,00 € | ||||
1001-1500 | kg | 180,00 € | ||||
1501-2000 | kg | 200,00 € | ||||
poplatok za dobierku | 1,00 € |