Kombinovaný kotol ATTACK WOOD & PELLET 25 vrátane cyklónu
Kód: 25WPPodrobný popis
Inovatívny ekologický a vysoko účinný kotol – maximálne pohodlie zákazníka
Vysoká účinnosť spaľovania kotla až 90,5 % (drevo) / 90,4 % (pelety)
Moderná elektronika vybavená Lambda sondou
Grafický a jednoducho čitateľný 5,7 palcový farebný dotykový displej
Automatické čistenie turbulátorov a peletkovej komory – najvyšší komfort čistenia
Pri dreve doba horenia na plný výkon až 6 hodín
Automatický prechod z prevádzky na drevo na prevádzku na peletky – flexibilná voľba paliva
Veľmi nízke prevádzkové náklady
Vysoko kvalitné komponenty – overená kvalita
Vysoká životnosť
Viacstupňový koncept bezpečnosti – príjemný pocit bezpečia
Nadštandardný objem nakladacej komory
Spoľahlivé sledovanie prítomnosti plameňa pomocou fotobunky
Možnosť spustenia, sledovania, ovládania a vypnutia kotla cez internet a pomocou
aplikácie v Smartphone
Schopnosť uchovať aktuálny čas aj nastavené parametre aj po výpadku prúdu
Možnosť ovládania externým termostatom
Možnosť doplnenia externých modulov na ovládanie akumulačnej nádrže, vykurovacích okruhov vrátane podlahového vykurovania, okruhu TÚV, solárneho okruhu, a spínanie iného automatického kotla
Prístup k servisným nastaveniam pomocou kódu
Rozsah výkonu – drevo 12,5 – 25 kW
Rozsah výkonu – pelety 9 – 30 kW
Objem nakladacej komory 160 l
Šírka x výška x hĺbka 951 × 1 604 × 1 207 mm
Šírka kotla bez opláštenia 760 mm
Účinnosť drevo 90,5 %
Účinnosť peletky 90,4 %
Max. dĺžka polien 560 mm
Teplota spalín 150 ?C
Predpísaný ťah komína 25 Pa
Hmotnosť kotla 840 kg
Inovatívny ekologický kombinovaný kotol ATTACK WOOD & PELLET je schopný spaľovať niekoľko druhov palív, predovšetkým mäkké a tvrdé drevo, brikety a peletky. Kotol je vhodný na vykurovanie rodinných domov, chatiek, malých prevádzok, dielní a podobných objektov.
Kotol je vybavený odťahovým ventilátorom a horizontálnym odvodom spalín z nakladacej komory, ktorý pri otvorení dvierok odvedie dym do komína, čím sa zabezpečuje čisté a bezprašné prostredie v kotolni. Rozkurovanie v kotle je zjednodušené pomocou stredných dvierok. Stačí komoru naložiť doplna a zapáliť priestor pri stredných dvierkach – rozkúrenie môže byť hotové už do 10 min bez akéhokoľvek dymu. Vysokú precíznosť procesu spaľovania zabezpečuje moderná elektronika vybavená Lambda sondou, schopná regulovať výkon kotla a nastaviť množstvo užitočných parametrov.
Proces spaľovania peletiek zabezpečuje horák vyrobený z najkvalitnejšiej dostupnej žiaruvzdornej ocele na trhu. Jeho prevádzka je plne automatická. Teleso kotla je zvarené z vysokokvalitnej kotlovej ocele hrúbky 6mm čo zaručuje jeho dlhú životnosť. Materiál žiarobetónových tvaroviek je z vysokokvalitného žiarobétónu spevneného žiaruvzdornou výstužou. Navyše, najnamáhanejšia tryska je opatrená špeciálnou žiaroliatinou, ktorá nepodlieha opotrebeniu ako žiarobetón a tým predlžuje celkovú životnosť kotla. Čistenie kotla je veľmi jednoduché a nenáročné. Turbulátory a peletková spaľovacia komora sú čistené automaticky. Elektroniku kotla je možné rozšíriť o prídavné moduly, schopné ovládať akumulačnú nádrž, zmiešavacie okruhy, zásobník TÚV, solárne panely, a iné zdroje tepla. Stav kotla je možné kontrolovať cez pripojenie na internet pomocou LAN, ako aj prostredníctvom Smartphone. Elektronika dokáže poskytnúť aj mesačný záznam prevádzkových informácií.
Bezpečnosť kotla
Kotol je vybavený integrovaným dochladzovacím okruhom ktorý sa napája na vodovodný rozvod a v prípade
prehriatia kotla zabezpečí jeho bezpečné ochladenie.
Ďalším dôležitým prvkom bezpečnosti je havarijný termostat, ktorý v prípade prehriatia odstaví prívod elektrickej
energie do všetkých elektrických prvkov kotla, okrem čerpadla, aby mohlo k schladeniu kotla dôjsť čo najrýchlejšie.
Ak sa kotol prehreje, elektronika na to užívateľa upozorní zvukovým hlásením. Ak je kotol prevádzkovaný v peletkovom režime, dokáže uzamknúť hlavné dvere pomocou elektrozámku aby sa nemohlo stať že užívateľ nechá dvierka pootvorené.
Proti spätnému horeniu horáka je kotol chránený dvojnásobne, a to veľmi účinným turniketovým podávačom, ktorý mechanicky oddeľuje palivo od horáka a samozhášacou hadicou.
Vysoko účinné spaľovanie
Kotol dosahuje mimoriadne vysokú účinnosť presahujúcu 90,5 % pri dreve a 90,4 % pri spaľovaní peliet aj vďaka vertikálnemu rúrovému výmenníku s nadštandardnou teplovýmennou plochou a špeciálnymi turbulátormi, ktoré sú poháňané automaticky. Takto sa zabezpečí deklarovaná účinnosť v celej dobe životnosti kotla.
Dodatočné parametre
Kategória: | Kombinované kotly |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 840 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Reklamačný poriadok
1.
|
Vždy si skontrolujte zásielku pri preberaní !
|
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriéra alebo pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. Je potrebné spísať s prepravcom škodový protokol (ten si vyžiadate priamo od kuriéra).
2.
|
Ako postupovať pri reklamovaní tovaru ?
|
V prípade reklamácie nás kupujúci telefonicky (e-mailom) kontaktuje a zašle reklamovaný tovar na nasledujúcu adresu:
- Euroshopy s.r.o.
- Reklamačné oddelenie
- Námestie Slobody 1016/6
- 022 01 Čadca
- reklamacie@euroshopy.sk
Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, po tovar si prídeme k zákazníkovi (po vzájomnej dohode), preto je dobré reklamáciu vopred ohlásiť. Zákazník posiela tovar na svoje náklady, vybavenú reklamáciu mu potom zašleme na naše náklady. Pokiaľ si zákazník tovar nezakúpil u nás a chce ho reklamovať, účtujeme si za vybavenie reklamácie a dopravu manipulačný poplatok.
3.
|
Čo musíte poslať spolu s Vašou reklamáciou ?
|
Každý balík - reklamácia musí byť riadne zabalená (najlepšie v krabici akej to prišlo) a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva (pri niektorom tovare netreba, preto je najlepšie nás kontaktovať buď e-mailom alebo telefonicky),
- kópiu faktúry, záručný list (pokiaľ nie je, faktúra slúži zároveň ako záručný list)
- popis závady a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail).
- Reklamácia tovaru (formulár tu)
Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Reklamovaný tovar by mal byť dodaný čistý ! Pri zaslaní reklamácie k nám dobierkou nebude táto zásielka prijatá, dobierky zákazníkov nepreberáme !
V prípade reklamácie postupujeme podľa všeobecného predpisu §622 a §623 OZ O zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru:
4.
|
Na aké poškodenie sa nevzťahuje záruka ?
|
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- - prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- - znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- - používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- - vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
- - zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- - prepätím, napr. pri údere blesku
- - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- - mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
5.
|
Aká je doba na vybavenia reklamácie ?
Aké sú záručné podmienky ?
|
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 kalendárnych dní v súlade zo zákonom č. 250/207 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Každú reklamáciu zasielame do autorizovaného servisu na ďalšie posúdenie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znovu od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom.
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokiaľ je kupujúci podnikateľ, ktorý v objednávke doplní IČO a výrobok kupuje pre podnikateľskú činnosť, záručná doba je 12 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy v súlade s § 429 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar. Všetky záručné opravy uplatnené právom sú bezplatné.
6.
|
Alternatívne riešenie sporov |
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia,Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch Tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.